• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری کارگاه آموزشی «شهرهای آینده و برندسازی شهری» در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

  • کد خبر : 3307
  • 30 بهمن 1395 - 14:28
برگزاری کارگاه آموزشی «شهرهای آینده و برندسازی شهری» در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

کارگاه آموزشی شهرهای آینده و برندسازی شهری با همکاری دانشگاه دلفت هلند در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، کارگاه آموزشی مشترک پردیس کیش و دانشگاه دلفت هلند با عنوان «شهرهای آینده و برندسازی شهری» روزهای ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه با حضور تعدادی از مدیران و برنامه ریزان شهری از ایران و دانشجویان دانشگاه تهران در رشته های برنامه ریزی شهری و معماری در سالن اجتماعات پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم دکتر سعید آبادی معاون بین الملل پردیس طی سخنانی به اهمیت پرداختن به موضوع شهرهای آینده مثل هوشمند، سبز، پایدار و خلاق اشاره نمود. وی علت برگزاری چنین کارگاهی را امکان استفاده از تجربیات کشورهای مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد که این کارگاه بتواند همکاری های آینده بین پردیس کیش و دانشگاه دلفت هلند در زمینه های مختلف را ترسیم نماید. وی همچنین اظهار امیدواری کرد که کارگاه اموزشی بتواند  برای شرکت کنندگان در خصوص چگونگی بهره گیری از ظرفیت های بومی هر شهر برای تعیین چشم انداز آینده خود و همچنین برندسازی شهری در چارچوب دیپلماسی شهری مفید باشد.
سپس پروفسور مارتین دی یونگ استاد دانشگاه دلفت هلند و مشاور برجسته برنامه ریزی شهری به تجربه شهرهای مختلف جهان درخصوص چگونگی دستیابی به شهرهای آینده برنامه ریزی شده و برندسازی شهری در جهان امروز پرداخت. وی آرزو کرد که بتواند مختصری از آموزه ها و تجربیات خود را در زمینه شهرسازی نوین در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد.
پس از آن کارگاه به صورت ارائه مباحث تئوری در صبح و انجام فعالیتهای عملی و کارگاهی در بعد ازظهر ادامه یافت. در این کارگاه شرکت کنندگان به پنج گروه تقسیم شده و فعالیتهای خود را با کار گروهی برتعیین چشم انداز شهری و برندسازی شهری متمرکز نمودند. در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه مشترک از سوی دو دانشگاه اعطا گردید.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3307
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.