• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کرسی تلاوت قرآن در کیش برگزار شد

  • کد خبر : 327
  • 29 آبان 1394 - 23:52

کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور ‘مهدی تاج زاده ‘ قاری بین المللی قرآن در مسجد امیرالمومنین (ع) کیش برگزار شد . در این مراسم معنوی و نورانی که عصر جمعه با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم، بویژه جوانان جزیره کیش برگزار […]

کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور ‘مهدی تاج زاده ‘ قاری بین المللی قرآن در مسجد امیرالمومنین (ع) کیش برگزار شد .

در این مراسم معنوی و نورانی که عصر جمعه با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم، بویژه جوانان جزیره کیش برگزار شد سید مهدی تاج زاده قاری بین المللی قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت .
وی همچنین به قرائت بخشی از مناجات خمس عشره ( مجموعه دعاهای پانزده گانه ای که از امام سجاد (ع) نقل شده است ) پرداخت .
مناجات خمس عشره در کتاب های صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان آمده است .
در ادامه این مراسم محمد موسی زاده قاری ممتاز از جزیره کیش نیز به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت که با تشویق حاضران همراه شد .
امام جمعه موقت کیش در این محفل قرانی تلاوت و آموزش قرآن را یکی از اعمال با فضیلت در احکام عبادی اسلام عنوان کرد و گفت : برگزاری این نشست ها ی نورانی با حضور جوانان در مساجد کیش با عنایت ویژه ای برگزار می شود .
حجت الاسلام رحمان یوسف پور با تاکید بر اینکه جوانان باید بیش از پیش در این مجالس معنوی حضور پیدا کنند اظهار داشت : انس با قرآن انسان را از ارتکاب به خطاها و اشتباهات باز می دارد.
این مراسم به همت هیات امنای مسجد امیر (ع) و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با حضور حجت الاسلام رحمان یوسف پور امام جمعه موقت کیش ، جمعی از مسئولان و علاقه مندان به برنامه های قرآنی در مسجد امیر (ع) برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=327
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.