• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شناور نگین آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی کیش

  • کد خبر : 3250
  • 26 بهمن 1395 - 18:39
شناور نگین آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی کیش

شناور مسافربری نگین دارای ۴۴مترطول ، ۱۲ مترعرض و حداکثر سرعت ۲۸ گره دریایی است و بعد از ایام نوروز نیز قراراست درمسیر کیش به بنادراطراف خدمات دهی می کند.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تمامی معاونت ها وشرکتهای تابعه سازمان منطقه آزاد کیش درپی تاکید دکتر مونسان درحال برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی هستند.

درهمین راستا شرکت توسعه بنادروفرودگاههای منطقه آزاد کیش درصدد بکارگیری شناورهای مسافری وباری  برای تسهیل تردد گردشگران درنوروز ۹۶ است .

با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده وتوافقات صورت گرفته شناور مسافربری نگین با ظرفیت جابجایی ۲۳۵ مسافر که هم اکنون در مسیر  بندرلنگه به دبی فعالیت می کند در نوروز ۹۶ درمسیرهای بندرلنگه به کیش وبالعکس و بندرچارک به کیش وبالعکس خدمات رسانی می کند.

این شناور که از نوع کاتاماران است می تواند تا سقف ۲۰ تن بار مسافری نیز جابجاکند.

شناور مسافربری نگین  دارای ۴۴مترطول ، ۱۲ مترعرض و حداکثر سرعت ۲۸ گره دریایی است و بعد از ایام نوروز نیز قراراست درمسیر کیش به بنادراطراف خدمات دهی می کند.

افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت انتقال گردشگران به کیش درمسبر دریایی از جمله برنامه هایی است که مدیرعامل شرکت توسعه بنادر وفرودگاهها برآن تاکید کرده است.

موسوی با اشاره به اینکه پیش از این با اضافه شدن شناور۴۰۰ نفره به مجموعه ناوگان دریایی کیش ظرفیت انتقال گردشگران در این مسیر افزایش یافته و به ۱۴۰۰ نفر در روز رسیده بود گفت: با اضافه شدن شناورهای جدیدتر این میزان به روزانه ۲۲۰۰ نفر افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش ظرفیت انتقال گردشگران مسیر دریایی موقتی بوده و ویژه ایام نوروز است تصریح کرد: این میزان پس از تعطیلات نوروز ۱۸۰۰ نفر خواهد بود که نسبت به سال قبل ۴۰۰ نفر افزایش خواهد داشت.

موسوی افزود: برای رفاه بیشتر گردشگران نوروزی در حال رایزنی جهت بکار گیری یک کشتی اقیانوس پیما هستیم تا گردشگران مسیر دریایی در ایام نوروز با سهولت بیشترو کیفیت بهتری دراین مسیرتردد کنند.

وی با بیان اینکه این کشتی با ظرفیت پذیرش ۱۶۰۰ مسافرو ۴۰۰ دستگاه ماشین ، دارای ۱۳۰ کابین مسافری، رستوران، سالن بازی و سالن برگزاری همایش و فضای باز مناسب است افزود: پیوستن این کشتی به ناوگان حمل و نقل دریایی کیش می تواند کیفیت ارائه خدمات به گردشگران مسیر دریایی را افزایش دهد از اینرو تلاش می کنیم تا این برنامه در ایام نوروز ۹۶ محقق شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3250
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.