• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

مرحله دوم طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در کیش آغاز می‌شود

  • کد خبر : 3210
  • 25 بهمن 1395 - 20:15

رضانیا گفت: طرح ایمن‌سازی فلج اطفال به مدت ۵ روز در دو شیفت صبح و عصر همانند مرحله قبل با بیش از ۳۵ تیم سیار و ۱۳ پایگاه ثابت و ۲۰ نیروی پشتیبان در ۸ حوزه عملیاتی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز ، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: این طرح در ۴۰ شهر مرزی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اجرا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح ایمن‌سازی کودکان برابر ویروس وحشی فلج اطفال همچنان در شهرهایی که اتباع خارجی در آن‌ها رفت و آمد می‌کنند، اجرا می‌شود، بیان‌داشت: مرحله دوم طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال از ۳۰ بهمن در کیش آغاز و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: این طرح هم به صورت خانه به خانه و هم در پایگاه‌های ثابت در سطح شهر اجرا می‌شود، البته خانواده‌ها می‌توانند صبح و بعد از ظهر به مرکز  سلامت جامعه بوعلی و پایگاه‌های صدف و سحر و بعد از ظهرها به ایستگاه‌های سلامت در بازارها هم مراجعه کنند.

رضانیا ابرازداشت: خانواده‌هایی که فرزندانشان بیماری خاص یا بیماری‌های  نقص سیستم ایمنی و یا تب دارند حتماً به مجریان طرح ایمن‌سازی فلج اطفال اطلاع دهند.

وی گفت: نیروهای داوطلب بسیجی، هلال احمر، مرکز توسعه سلامت، بهزیستی و بیمارستان در این طرح با یکدیگر همکاری می‌کنند.

رضانیا افزود: طرح ایمن‌سازی فلج اطفال به مدت ۵ روز در دو شیفت صبح و عصر همانند مرحله قبل با بیش از ۳۵ تیم سیار و ۱۳ پایگاه ثابت و ۲۰ نیروی پشتیبان در ۸ حوزه عملیاتی اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3210
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.