• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جزیره کیش پتانسیل بالایی در صنعت گردشگری، بخش بوم گردی دارد

  • کد خبر : 3186
  • 24 بهمن 1395 - 18:23

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: به نظر می رسد که بوم گردی موضوع بسیار خوبی برای کیش و بومیان است لذا ما طرح های این بخش را تعقیب می کنیم تا بومیان در چنین اقداماتی نقش محوری داشته باشند.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در بازدید از خانه بومیان کیش از روند رو به رشد این بخش ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعا باز پیرایی منطقه صفین سبب می شود که محل خوبی برای بوم گردی ایجاد شود.

وی افزود: حضور قابل توجه گردشگران در خانه بومیان بیانگر این است که این بخش طی سه سال فعالیت خود روند خوبی را طی کرده است و قابلیت توسعه بوم گردی را دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: به نظر می رسد که بوم گردی موضوع بسیار خوبی برای کیش و بومیان است لذا ما طرح های این بخش را تعقیب می کنیم تا بومیان در چنین اقداماتی نقش محوری داشته باشند.

مونسان توضیح داد: همانطور که می دانید امروزه توریست ها بیشتر به سمت بوم گردی تمایل دارند و موضوعات فرهنگی و اقامتگاه های این چنینی مورد توجه آنان قرار می گیرد. در واقع توریست ها علاقمند به محله های بومی و طبیعت گردی هستند که می تواند در کیش به شکل خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: خانه بومیان به شکل خوبی کار را شروع کرده و تا امروز ادامه داده است به نحوی که جوایز متعدد ملی را به دست آورده است و این مایه خرسندی است لذا ما نیز از هیچ کمکی در راستای توسعه این بخش دریغ نمی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با پایان یافتن پروژه باز پیرایی منطقه صفین به صورت کلی حضور بومیان در موضوعات گردشگری کیش جدی خواهد شد و بومیان نقش محوری خواهند یافت و کسب و کار خوبی در این حوزه به راه خواهد افتاد.

مونسان درباره توسعه خانه بومیان کیش گفت: طرحی برای توسعه خانه بومیان به ما ارائه شده که ما با آن از همین امروز موافقت کردیم در واقع اینکه بتوانیم خانه مهمان ها و محل اقامت را در حاشیه خانه بومیان اجرا کنیم، موضوع بسیار خوبی است که ما با آن موافق هستیم.

وی افزود: طرح «کاشانه مهمان» قطعا امروز برای مردم و گردشگران جذاب خواهد بود زیرا بیشتر توریست ها علاقه دارند به جای هتل در اینگونه مکان ها اقامت کنند لذا ما برای حمایت از این طرح و گسترده شدن چنین اقداماتی آمادگی خود را اعلام می کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3186
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.