• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

افتتاح ساختمان جدید دو هنرستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در کیش

  • کد خبر : 31487
  • 01 آبان 1403 - 9:55
افتتاح ساختمان جدید دو هنرستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در کیش

ساختمان های جدید هنرستان های پسرانه کار و دانش خوارزمی و فنی و حرفه ای کارآفرین و سه سالن ورزشی مدارس الغدیر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

به گزارش کیشوندنیوز، ساختمان های جدید دو هنرستان پسرانه کار و دانش خوارزمی و هنرستان پسرانه فنی و حرفه ای کارآفرین و سه سالن ورزشی مدارس الغدیر یکشنبه ۲۹ مهر با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وتوسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش ، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش در راستای ارتقای فضای آموزشی کیش با استفاده از ظرفیت های موجود، دو ساختمان نیمه کاره واقع در خیابان ابوموسی جزیره کیش، به دلیل شرایط مناسب سازه ها برای انتقال هنرستان خوارزمی درنظرگرفته شد و براساس نیاز تحصیلی دانش آموزان با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال طراحی و بهسازی شد.

این هنرستان ها با زیر بنای ۲۷۰۰ متر مربع، در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع واقع شده است که دارای ۱۸ کلاس، ۶ کارگاه، فضاهای اداری، خدماتی، رفاهی و فوق برنامه و ۲۵۰۰ هزار مترمربع زمین بازی شامل ۱۰۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی فوتبال و زمین بسکتبال و والیبال است.

در این طرح علاوه بر ساخت پارکینگ به ظرفیت۴۴ خودرو، ۳۸۰ متر دیوارکشی دور تا دور مدرسه و آسفالت محوطه داخل مدرسه به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، راه های دسترسی به آن نیز به مساحت۳۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت ریزی و۱۰۰۰متر جدول گذاری شده است.

همچنین سه سالن ورزشی در مدارس الغدیر که ساختمان آنها تغییر کاربری یافته و به سالن ورزش مجهز به وسایل و امکانات ورزشی مجهز شده است افتتاح شد .

این سالن‌ها در مجموع ۵۵۰ متر مربع مساحت دارند و برای انجام ۴۰ نوع حرکت و بازی طراحی شده‌ و فضای مناسبی را برای تقویت قوای بدنی و رشد هماهنگی حرکتی دانش‌آموزان ایجاد می کنند.

گفتنی است در طراحی و بهسازی ساختمان های جدید هنرستان پسرانه کار و دانش خوارزمی و هنرستان پسرانه فنی و حرفه ای کارآفرین و آسفالت مسیر دسترسی به این مجموعه آموزشی، سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت عمران،آب و خدمات مشارکت داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31487
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.