• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پیام تسلیت امام جمعه کیش در پی شهادت یحیی السنوار

  • کد خبر : 31455
  • 27 مهر 1403 - 19:29
پیام تسلیت امام جمعه کیش در پی شهادت یحیی السنوار

او نماد ایستادگی در برابر ظلم و تجاوز بود و خون پاکش مشعل فروزانی برای ملت‌های تحت ستم و مایه الهام برای آزادی‌خواهان جهان است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

خبر شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید یحیی سنوار قهرمان مقاومت فلسطین و یکی از رهبران برجسته مبارزات علیه رژیم غاصب صهیونیستی دل هر مسلمان عدالت‌خواه را به درد آورد. او با شجاعت و ایمانی خلل‌ناپذیر مسیر جهاد در راه خدا را طی کرد و با فداکاری و ایثار جان خود به مقام رفیع شهادت نائل گردید.

شهید یحیی سنوار هرگز در حال عقب‌نشینی نبود، او با سلاح در دست، چفیه بر گردن و چشمانی ثابت و پرصلابت در برابر دشمن ایستاد.
#اینچنین_است_صاحب_خانه
#هرگز_عقب‌_نشینی_نمی‌کند…

او نماد ایستادگی در برابر ظلم و تجاوز بود و خون پاکش مشعل فروزانی برای ملت‌های تحت ستم و مایه الهام برای آزادی‌خواهان جهان است.

این شهادت که در راه آزادی سرزمین‌های اسلامی و دفاع از حقوق مظلومان صورت گرفت بار دیگر نشان داد که ملت فلسطین هرگز از پای نخواهد نشست و همچنان به مبارزه با ظلم و ستم ادامه خواهد داد. شهادت فرماندهان قهرمانی چون یحیی سنوار راه نورانی مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه قویتر از گذشته راه شهداء و مقاومت ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت این فرمانده شجاع و مجاهد بزرگ را به ملت مظلوم و مقتدر فلسطین خانواده محترم این شهید والامقام، همه مجاهدان راه حق و محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدای اسلام را برای این شهید گرانقدر مسئلت می‌نمایم.

علیرضا بی‌نیاز
امام جمعه جزیره کیش
۱۴۰۳/۰۷/۲۷

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31455
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.