• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ممنوعیت پخت نان کنجدی بزرگ در کیش

  • کد خبر : 31404
  • 16 مهر 1403 - 7:46
ممنوعیت پخت نان کنجدی بزرگ در کیش

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش، گفت: به دلیل تخلف برخی از نانوایان، پخت و عرضه نان کنجدی بزرگ خارج از قیمت مصوب در کیش ممنوع است.

به گزارش کیشوندنیوز، مهدی افشون در گفتگوی خبری سیما با اشاره به تغییر قیمت نان در کشور و استان هرمزگان، گفت: پنج جلسه شورای آرد و نان در کیش برگزار شده و نرخ جدید نان تعیین شده است.

او افزود: نرخ تعیین شده به استان و سپس به سامانه نانینو ارسال می‌شود و پس از بارگذاری نرخ جدید در سامانه نانینو در دستگاههای کارتخوان‌ نانوایی‌های کیش فعال خواهد شد.

افشون خاطرنشان کرد: دو نانوایی دارای مالکیت سازمان منطقه آزاد کیش در منطقه سفین مجاورت بازار عرب‌ها و کمپ سحر بهسازی و بروزرسانی خواهند شد.

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش افزود: سه مجوز تاسیس نانوایی از استان برای مناطق محدوده مرجان، فاز هفت و پنج صدف در نظر گرفته شده است.

مهدی افشون تصریح کرد: در صدد هستیم با ارائه فراخوان بتوانیم از مکان‌های استیجاری سازمان منطقه آزاد کیش برای بهره برداری این نانوایی ها انتخاب کنیم.

او افزود: یک نانوایی سه منظوره در بخش فاز هفت صدف نیز با مالکیت بخش خصوصی در روز‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش گفت: در حوزه نانوایی‌های لواش، بربری و تافتون مشکل خاصی نداریم و یکی دو نانوایی متخلف شناسایی شده اند.

مهدی افشون افزود: ساکنان و گردشگران در نانوایی‌ها از درخواست پخت نان بزرگ کنجدی خارج از قیمت عرف خودداری کنند.

او افزود: برخی از نانوایان متخلف از این درخواست مردمی سو استفاده می‌کنند و با کم فروشی و یا گرانفروشی دست به تخلف می‌زنند.

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش، خاطرنشان کرد: در روز‌های آینده نوشته‌های ممنوعیت پخت نان بزرگ و کنجدی در نانوایی‌ها و محل رویت مشتریان نصب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31404
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.