• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

زیبا سازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر محور فعالیت های عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات

  • کد خبر : 31332
  • 25 شهریور 1403 - 15:43
زیبا سازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر محور فعالیت های عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات

محمد مهدی احمدی از اجرای همزمان چند طرح عمرانی در نوار سیاحتی کیش با هدف زیبا سازی منظر شهری و سهولت ترد گردشگران و ساکنان خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، محمد مهدی احمدی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری به ویژه در نقاط پرتردد جزیره کیش گفت: انتظار هموطنان این است که منظر شهری و معابر جزیره کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور همواره جذابیت و طراوت خود را حفظ کند به همین دلیل و باتوجه به آماده سازی طرح  اصلاح هندسی معابر حد فاصل میدان ماشه تا میدان ساحل ، عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان این که این طرح در دو مرحله اجرا می شود اظهار داشت: در مرحله نخست که هم اکنون در حال اجراست مسیر میدان سنایی تا میدان ماشه اصلاح می شود و در مر حله دوم اصلاح هندسی مسیر میدان سنایی تا میدان ساحل اجرایی خواهد شد.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات با توجه به ضرورت حفظ درختان ارزشمند در جداول این مسیر ، تمهیدات لازم برای انتقال درختچه ها و درختان نخل به سایر بلوار های شهر فراهم شده و انتقال چند اصله از این درختان نیز با موفقیت انجام شده است.

محمد مهدی احمدی افزود : با اجرای همزمان این طرح ها و احداث گذر گردشگری در محوطه مقابل بازار بزرگ مرکز تجاری تا نوار ساحلی شادابی و طراوت فضای شهری تقویت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31332
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مسیر پیاده رو و ویل چیرها کالسکه رو هموار سازی کنن
    جزیره اگه زیرساختش فراهم باشه میتونه مقصد سالمندان باشه حتی جهت گذران عمر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.