• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

توضیحات قریشی در رابطه با جزئیات حادثه فوت یک گردشگر در تصادف قایق با اسکله تفریحی/ ناخدا بازداشت است

  • کد خبر : 31301
  • 22 شهریور 1403 - 21:50
توضیحات قریشی در رابطه با جزئیات حادثه فوت یک گردشگر در تصادف قایق با اسکله تفریحی/ ناخدا بازداشت است

تخلف ناخدای قایق موجب وقوع حادثه تلخ در اسکله تفریحی کیش شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، ظهر سه شنبه ۲۰شهریور در پی تخلف ناخدای یک قایق تفریحی و عبور از فضای  زیر اسکله بزرگ کیش، یکی از سرنشینان قایق دچار سانحه گردیده و بر اثر شدت جراحت وارده در ناحیه سر فوت کرد.

سرنشین دیگر بانویی بود که به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی وی مناسب است.

محمد قریشی معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران ، آب و خدمات با بیان اینکه این حادثه بر اثر تخلف فردی ناخدای قایق تفریحی اتفاق افتاده است تصریح کرد: ناخدای قایق از تمام شیوه نامه ها و آیین نامه ها مطلع و دارای گواهینامه قایقرانی بوده است .

وی افزود : ناخدای مذکور با نزدیک شدن به سازه اسکله، کنترل هدایت قایق را از دست می‌دهد و در پی برخورد قایق به بدنه اسکله تفریحی متأسفانه گردشگر ۶۵ ساله جان خود را از دست می‌دهد.

قریشی با عرض تسلیت به خانواده متوفی افزود: به محض وقوع این اتفاق دستگاه های نظارتی معاونت ورزش به محل وقوع حادثه اعزام شدند و با حضور نیروهای قضایی ناخدای متخلف در بازداشت است.

معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران،آب و خدمات تاکید کرد: نظارت بر عملکرد کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی از مسئولیت های محوله به این معاونت است که به دلیل اهمیت حفظ سلامت شهروندان و گردشگران همواره با جدیت انجام می شود.

لازم به ذکر است طبق آیین نامه و ضوابط اعلام شده از سوی معاونت ورزش و تفریحات سالم به کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی و همچنین  دارندگان قایق های تفریحی و ناخداها ، تردد با هرگونه وسیله از جمله قایق یا جت اسکی در حریم ۲۰۰ متری از سازه های دریایی و بندری از جمله اسکله ها ممنوع است و تبعات ناشی از آن بر عهده فرد متخلف خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31301
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.