• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اولین محموله خودروهای لوکس وارد کیش شد + فیلم

  • کد خبر : 31294
  • 24 شهریور 1403 - 10:00
اولین محموله خودروهای لوکس وارد کیش شد + فیلم

با پیگیری‌های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و توافق‌های به عمل آمده با پلیس راهور، ورود خودروهای پلاک موقت دوساله ملی و بدون محدودیت حجم موتور به منطقه آزاد کیش محقق گردید.

به گزارش کیشوندنیوز، با پیگیری‌های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و توافق‌های به عمل آمده با پلیس راهور، ورود خودروهای پلاک موقت دوساله ملی و بدون محدودیت حجم موتور به منطقه آزاد کیش محقق گردید.

وحید زارع فکری به همراه ذوقی سرپرست معاونت گردشگری که تا پیش ازین مدیریت گمرک سازمان را نیز به عهده داشت، در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور در محوطه‌های گمرکی از ورود سه دستگاه خودروهای احتراقی روز دنیا و بدون محدودیت حجم موتور خبر دادند.

به گفته وی تنها محدودیت و منع واردات اینگونه خودروها، ساخت و برند آمریکایی بودن است و تشریفات گمرکی ترخیص آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد.

زارع فکری بیان داشت: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، یکی دیگر از وعده‌های عنوان شده محقق گردید و ازین پس هر هفته شاهد ورود این خودروهای زیبا و باکیفیت خواهیم بود.

سرمایه گذاران، جامعه گردشگری، کسب و کارهای مبتنی بر خودروهای ویژه و عموم کیشوندان متقاضی، با هماهنگی و موافقت معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری می‌توانند از این مزیت احیا شده منطقه آزاد کیش بهره مند شوند.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری، این نماد زیبای کیش مجددا احیا شده و روزهای خوبی در انتظار گردشگران، کیشوندان و گردشگری کیش است.

انتهای پیام/۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31294
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.