• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تاکید رحیم سرهنگی بر ضرورت تامین دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 31263
  • 16 شهریور 1403 - 12:59
تاکید رحیم سرهنگی بر ضرورت تامین دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تقویت کادر درمان و تامین به موقع دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان کیش به صورت جدی،مستمر و به روز پیگیری می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بازدید کرد و از نزدیک روند ارائه خدمات پزشکی در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی دراین بازدید با اشاره به لزوم کاهش زمان انتظار و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان کیش بر ضرورت تامین دارو و تجهیزات پزشکی و حضور پزشکان مجرب و متخصص در راستای ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران تاکید کرد.

«سرهنگی» با بیان این که ارتقای سطح رضایت کیشوندان و گردشگران از کمیت و کیفیت ارائه خدمات در دستور کار بیمارستان کیش قرار دارد؛ افزود: با رفع نواقص و تقویت کادر درمانی، تجهیزات پزشکی و ذخیره دارویی ارتقای خدمات سلامت در بیمارستان کیش را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، بستری، مراقبت‌های ویژه ، قلب، جراحی، اطفال و مطب ها از نزدیک با پزشکان و کادر درمانی و برخی بیماران بستری در بیمارستان به گفت و گو پرداخت و از تلاش ها و خدمات پزشکان و کادر درمانی سختکوش و دلسوز این بیمارستان تشکر و قدردانی کرد.

بررسی واگذاری یا عدم واگذاری داروخانه کیش به بخش خصوصی با هدف ارتقا بهره وری آن، لزوم تامین نیازهای دارویی، درمانی و داروی بیماران خاص، ، تامین تجهیزات تخصصی در حوزه جراحی های قلب و خدمات گوارشی، نحوه خدمات سی تی اسکن،سی تی آنژیو و ام آر آی ،لزوم توجه به اقشار محروم و موانع و نواقص موجود در راستای ارائه خدمات به مردم از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31263
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.