• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در کیش

  • کد خبر : 31241
  • 14 شهریور 1403 - 19:34
کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در کیش

جانشین پایگاه دریابانی کیش از کشف بیش از ۲/۲ کیلو مواد مخدر قبل از ورود به کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” فرهاد حسنوند ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، دریابانی پست کنترل مرزی دریایی شهید نورخدا موسوی با اقدامات پلیس موفق شدند ۲ سوداگر مرگ را قصد انتقال محموله مواد مخدر را در مبادی ورودی داشتند دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه از این دو سوداگر مرگ بیش از ۲/۲ کیلو گرم مواد مخدر کشف گردید، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی اعزام گردیدند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش در پایان با بیان اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، خاطر نشان کرد: از ساکنان جزیره کیش درخواست کرد: هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای نا امنی در جزیره کیش از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31241
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.