• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اولین کنگره بین المللی بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 31232
  • 14 شهریور 1403 - 16:37
اولین کنگره بین المللی بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی در کیش برگزار می شود

به گزارش کیشوندنیوز، همزمان با ۷۸ اُمین دوره مسابقات فیتنس و پرورش اندام قهرمانی مردان جهان در جزیره کیش، نخستین کنگره بین المللی بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی، آنتی دوپینگ از ۲ الی ۷ مهرماه در این جزیره برگزار خواهد شد. مسئول برگزاری این کنگره آموزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در […]

به گزارش کیشوندنیوز، همزمان با ۷۸ اُمین دوره مسابقات فیتنس و پرورش اندام قهرمانی مردان جهان در جزیره کیش، نخستین کنگره بین المللی بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی، آنتی دوپینگ از ۲ الی ۷ مهرماه در این جزیره برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری این کنگره آموزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این کنگره بیش از ۵۰ برنامه آموزشی در حوزه بدنسازی، سلامت، فیتنس و تغذیه در قالب سمینار، کارگاه آموزشی و دوره برگزار خواهد شد.

محمد گروسی با اعلام اینکه تا به امروز بیش از ۲هزار نفر در این دوره‌ها پیش ثبت نام کرده‌اند گفت: سطح دوره‌ها از مبتدی تا پیشرفته است و از همه کیشوندان دعوت می‌کنم در این کنگره شرکت کنند.

لازم به ذکر است که علاقمندان می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۰۸۵۰۰۴۵۸ تماس حاصل نمایند و برای ثبت نام نیز به آدرس زیر مراجعه کنند:

https://morabiiran.com/pr/2212/internationalcongresskish

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31232
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.