• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تاریخ سازی دختر کیشوند در مسابقات جهانی اسکواش

  • کد خبر : 31223
  • 10 شهریور 1403 - 8:00
تاریخ سازی دختر کیشوند در مسابقات جهانی اسکواش

فرشته اقتداری توانست در مسابقات بین المللی رنکینگ جهانی سازمان حرفه‌ای اسکواش بازان زنان جهان در هند مدال برنز را بدست آورد.

به گزارش کیشوندنیوز، مسابقات بین المللی رنکینگ جهانی سازمان حرفه‌ای اسکواش بازان زنان جهان در شهر کلکته هند برگزار شد و فرشته اقتداری از کشورمان توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

اقتداری در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز درباره این موفقیت گفت: برای اولین بار در این مسابقات با رنکینگ جهانی شرکت کردم و توانستم در جدول ۳۲ تایی به جمع ۴ نفر برتر راه پیدا کنم و در نهایت توانستم عنوان سومی مسابقات را به دست بیاورم.

وی بیان داشت: این مسابقات در سرار جهان زیر نظر انجمن حرفه‌ای اسکواش بازان جهان با عنوان (psa) برگزار می‌شوند که رنکینگ جهانی دارند و بازیکنان با شرکت در این رقابت‌ها رنکینگ شان را ارتقاء می‌دهند.

این دختر ورزشکار کیشوند بیان داشت: هدف ما از حضور در این مسابقات بهبود رنکینگ جهانی هست که بتوانیم با ارتقاء رنکینگ مان سهیمه المپیک ۲۰۲۸ که اولین سال حضور اسکواش در المپیک است را به دست بیاوریم.

لازم به ذکر است که این برای نخستین بار در تاریخ اسکواش زنان ایران است که یک بانوی ایرانی موفق به کسب مدال در مسابقات رنکینگ جهانی پی اس ای می‌گردد و این افتخار تاریخی نصیب خانم اقتداری شده است.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31223
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.