• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تعامل با نهادهای دولتی، رکن اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است

  • کد خبر : 31207
  • 06 شهریور 1403 - 21:53
تعامل با نهادهای دولتی، رکن اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: تعامل سازنده پلیس وسازمان های دولتی سبب ارتقا امنیت در جامعه است و سمت و سوی پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم جلب مشارکت آحاد مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” فرج نظری ” در گفت و گوی تلفنی با ویژه برنامه رادیویی صدای جزیره در ابتدا یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و هفته دولت را به دولت مردان جزیره کیش تبریک گفت.

وی ادامه داد: نظم و امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی مرتبط با زنجیره ای از علل و بسترها در بعد فردی و اجتماعی بوده و در این راستا در انتظامی نگرش دینی کارکنان در تحقق چشم اندازهای ماموریتی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

سرهنگ نظری بیان داشت: استفاده از مقدورات و سرمایه های آموزشی، تربیتی و اخلاقی یکی از ظرفیت های موجود است که باید با همدلی و مشارکت از معضلات و کج روی ها پیشگیری کرده تا شاهد جامعه ای سالم، شاداب، با نشاط و با فضیلت باشیم.

این مقام انتظامی گفت: ریشه جرائم موجود در جامعه، ناشی از عدم آگاهی شهروندان است که وظیفه همه دستگاه ها این است که در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: باید با آموزش همگانی و حضور موثر در سازمان ها و نهادها فرهنگ اصیل اسلامی را که حلال بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است بیش از پیش ترویج دهیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31207
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.