• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

کار خوب سازمان منطقه آزاد کیش در پر کردن اوقات فراغت تابستانه کیشوندان

  • کد خبر : 31033
  • 05 مرداد 1403 - 12:54
کار خوب سازمان منطقه آزاد کیش در پر کردن اوقات فراغت تابستانه کیشوندان

هفت شنبه های کیش کاری خوب از سازمان منطقه آزاد کیش برای پر کردن اوقات فراغت تابستانه کیشوندان

به گزارش کیشوندنیوز، به دلیل شرایط جزیره ای، دور بودن ساکنان کیش از اقوام و خویشاوندان و دیگر مسائل، گذراندن تابستان گرم برای ساکنان کیش سخت تر از دیگر شهرهای کشور و معضلی برای خانواده هاست.

عدم برنامه ریزی صحیح برای این فصل می تواند آسیب های اجتماعی فراوانی را به ویژه برای کودکان و نوجوانان به همراه داشته باشد، موضوعی که سال گذشته در پایگاه خبری کیشوندنیوز به آن پرداخته شد و پیشنهادات لازم در رابطه با آن ارئه شد. (بیشتر بخوانید)

امسال با درایت و پیگیری مسئولان منطقه آزاد کیش به ویژه آقای فاطمیان پور معاونت فرهنگی اجتماعی طرحی به جهت پر کردن اوقات فراغت فرزندان کیش با اسم هفت شنبه از این هفته اجرا می شود.

به گفته آقای فاطمیان پور این برنامه قرار است پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته در سالن نمایشگاه های کیش برگزار شود و برای خانواده ها سرویس رفت و برگشت رایگان تدارک دیده شده است.

در این برنامه قرار است گذرهای متفاوتی وجود داشته باشد از جمله: گذر رنگ و خیال در ارتباط با بازی و نقاشی کودکان، گذر یکی بود یکی نبود مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در قالب گفتار و نوشتار، گذر لِی لِی سرگرمی و تفریحی، گذر معرکه در معرکه چالش استعداد کودکان، گذر مار پله بازی‌های فکری و مهارتی، گذر چیستان و رمز، گذر الک دولک ویژه بازی‌های بومی و محلی، گذر خدماتی که محل سرو و نوشیدنی‌های محلی است و گذر یار مهربان در رابطه با کتاب و بازی‌های فکری به روز می باشد.

کیشوندان می توانند جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی، هنری، ورزشی ویژه خانواده های، پیشنهادات و انتقادات خود را ارسال کنند تا با مسئولان مربوطه ارسال شود.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31033
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.