• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
12

رقابت دوربین ها بر سر جلوه های زیبای گردشگری کیش در رویداد بزرگ عکاسی

  • کد خبر : 30979
  • 26 تیر 1403 - 17:39
رقابت دوربین ها بر سر جلوه های زیبای گردشگری کیش در رویداد بزرگ عکاسی

جلوه های زیبای گردشگری کیش در رویداد بزرگ عکاسی از دریچه لنز دوربین های حرفه ای و گوشی های تلفن همراه به تصویر کشیده می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت معاونت گردشگری این سازمان، رویداد بزرگ عکاسی کیش با حضور اساتید و داوران مطرح بین المللی با موضوع‌ گردشگری و زیبایی های جزیره کیش برگزار می شود.

این رویداد شامل دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه است که در هردو بخش شرکت کنندگان تا پایان مرداد ماه می توانند با مراجعه به نشانی Festival.kish.ir ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه کامل این رویداد، عکس های خود را با دو موضوع جاذبه های گردشگری کیش و محیط زیست کیش به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

گفتنی است در این رویداد پس از داوری آثار در هریک از بخش های گردشگری و محیط زیست ۳ نفر برگزیده می شوند و در مجموع به هریک از ۶ برنده مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اهدا می شود.در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز به ۳ نفر از عکاسان برگزیده هر نفر مبلغ یکصد میلیون ریال جایزه داده می شود.

مراسم اهدای جوایز این رویداد ۵ مهرماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود و دبیری این رویداد برعهده محمد ساطعی ‌است و مریم زندی ، غوغا بیات ، محمود کلاری ، سیف الله صمدیان و ساعد نیک ذات، هئیت ۵ نفره داوران این رویداد هستند .

شایان ذکر است آثار منتخب در بخش مسابقه این رویداد همزمان با مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30979
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام و روز بخیر
    زمانی که وارد سایت می شوم چیزی در این باره در سایت نمی بینم می شود راهنمایم کنید با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.