• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

محدودیت های ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا حسینی در کیش

  • کد خبر : 30955
  • 24 تیر 1403 - 18:40
محدودیت های ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا حسینی در کیش

محدودیت های ترافیکی مراسم تاسوعا و عاشورا حسینی در کیش اعلام شد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ” مهدی توانگر ” ریس پلیس راهور کیش با اعلام این خبر گفت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا حسینی تردد در مسیر اعلامی ذیل تا پایان مراسم ممنوع می باشد.

*در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از خیابان های خراسان، آذربایجان و عارف و … به سمت مسجد امام حسن (ع) از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.

*در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان امیرکبیر تا میدان ساحل و بلعکس، از میدان ساحل تا سه راهی پردیس و بلعکس از ساعت ۲۰ تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.

** در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، تردد و توقف کلیه خودروها از میدان غدیر تا میدان المپیک ، از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم ممنوع می باشد و شهروندان می توانند از مسیر های جایگزین تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور کیش در ادامه بیان داشت : از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود نهایت همکاری را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم با کارکنان پلیس کیش داشته و از پارک نمودن خودرو های خود در مسیر های اعلامی جدا خودداری کنند، بدیهی است خودرو های پارک شده در مسیر های عزاداری بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد و سامانه ۱۲۰ راهور بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شهروندان و گردشگران است.

#خادمان_امین
#محرم
#پلیس_کیش
🆔️ @policekish

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30955
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.