• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

مدیر آموزش و پرورش کیش: مدارس هیئت امنایی حق دریافت شهریه را ندارند

  • کد خبر : 30943
  • 22 تیر 1403 - 13:25
مدیر آموزش و پرورش کیش: مدارس هیئت امنایی حق دریافت شهریه را ندارند

به گزارش کیشوندنیوز، دبستان دخترانه فرهنگ تنها دبستان دولتی دوره دوم ابتدایی است که در منطقه صدف فعالیت می‌کند. در سال تحصیلی جاری این دبستان از دولتی به هیئت امنایی تغییر شیوه پیدا کرد. بنا بر گفته والدین برخی دانش آموزان، این مدرسه مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان را به عنوان شهریه از […]

به گزارش کیشوندنیوز، دبستان دخترانه فرهنگ تنها دبستان دولتی دوره دوم ابتدایی است که در منطقه صدف فعالیت می‌کند. در سال تحصیلی جاری این دبستان از دولتی به هیئت امنایی تغییر شیوه پیدا کرد.

بنا بر گفته والدین برخی دانش آموزان، این مدرسه مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان را به عنوان شهریه از دانش‌آموزان دریافت می‌کند و همچنین مبالغی بابت کلاس‌های فوق برنامه به صورت جداگانه نیز دریافت شده است، موضوعی که برخلاف دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی است.

بر این اساس مدیر آموزش و پرورش کیش در گفتگو با خبرنگار کیشوندنیوز در رابطه با موضوع اخذ شهریه  مدرسه فرهنگ از اولیای دانش آموزان، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های شوراهای مناطق آزاد تاکید بر اجرای الگوی مدارس تراز مطابق سند تحول بنیادین هست و توسعه مدارس هیات امنایی کمکی در جهت ارتقا کیفی مدارس و بسیار موثر هست.

وی افزود: البته مدارس هیئت اُمنایی کاملاً دولتی هستند و حق دریافت مبلغی تحت عنوان شهریه را ندارند. ثبت نام دانش‌آموزان در این مدارس فقط براساس محدوده جغرافیایی صورت می‌گیرد و در زمان ثبت نام هیچ وجهی به غیر از هزینه کتاب و بیمه نباید دریافت کنند.

مدیرکل شورا‌های آموزش و پرورش کشور نیز چند روز قبل در این باره عنوان کرده بود که اخذ شهریه و آزمون ورودی برای مدارس هیئت امنایی ممنوع و غیرقانونی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30943
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.