• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

کتابخانه شهید سید ابراهیم رئیسی در کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 30745
  • 16 خرداد 1403 - 23:57
کتابخانه شهید سید ابراهیم رئیسی در کیش افتتاح شد

عصر روز سه شنبه ۱۵ خرداد مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی و مرکز اسناد شهید آیت الله رئیسی و مرکز مشاوره امام رضا(ع) با حضور جمعی از مسئولان در فرهنگسرای سعدی برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، عصر روز سه شنبه ۱۵ خرداد مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی و مرکز اسناد شهید آیت الله رئیسی و مرکز مشاوره امام رضا(ع) با حضور جمعی از مسئولان در فرهنگسرای سعدی برگزار شد.

سید علیرضا فاطمان پور در این مراسم گفت: بعد از اقدام خوبی مبنی بر ساخت فرهنگ سرای سعدی که به صورت ناقص بهره برداری شد، متأسفانه بعدها هم استفاده های دیگری از این مرکز صورت گرفت؛ از سال گذشته به دستور مدیرعامل سازمان تلاش شد تا استانداردهای لازم برای استفاده از این مجموعه انجام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به سرانه استاندارد میز مطالعه، در جزیره کیش نیاز به ۳۵۰ صندلی داریم، در حال حاضر چیزی حدود ۱۸۰ صندلی در کتابخانه های جزیره موجود است که امروز ۱۱۱ صندلی دیگر نیز به آنها افزوده می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حال حاضر در این کتابخانه ۱۰هزار جلد کتاب عمومی و ۶ هزار جلد تخصصی موجود است و با خریداری ۵ هزار جلد کتاب جدید، میزان کتابهای این کتابخانه به سقف بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب خواهد رسید.

وی بیان داشت: ایجاد کنج پژوهش برای برگزاری دوره های کتابخوانی نیز در این مرکز برای اولین بار در کنار تالار کتابخانه صورت گرفته است که مراجعه کنندگان بتوانند با هم مباحثه داشته باشند.

وجود مشکلات عدیده در حوزه خانواده نیز از موضوعاتی است که فاطمیان پور به آن اشاره و تاکید کرد: مرکز مشاوره امام رضا(ع) در راستای رفع نیاز کیشوندان با هزینه های مناسب افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30745
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.