• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4
فعلا بدون پرداخت هزینه و با تعهد خارج شوید؛

تخفیف عوارض تردد خودروی پلاک ملی در کیش منتظر تأیید شورایعالی مناطق آزاد

  • کد خبر : 30738
  • 15 خرداد 1403 - 16:02
تخفیف عوارض تردد خودروی پلاک ملی در کیش منتظر تأیید شورایعالی مناطق آزاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تخفیف عوارض تردد خودروی پلاک ملی در کیش منتظر تأیید شورایعالی مناطق آزاد است و تا آن زمان کیشوندانی که بخواهند با ماشین خود از جزیره خارج شوند بدون پرداخت هزینه و با دادن تعهدنامه می توانند سفر شوند.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه امسال نرخ عوارض تردد خودرو در کیش افزایش پیدا نکرده است، گفت: به خاطر اینکه مبلغ عوارض برای ما آنچنان ارزشی ندارد حاضریم آنرا دریافت نکنیم، اما اجازه آن را نداریم چون قانون گفته باید پرداخت شود.

وی ادامه داد: تنها می‌توانیم برای عوارض تخفیف قائل شویم، درخواست تخفیف عوارض تردد خودروی پلاک ملی برای کیشوندان و معلمان، نیروهای نظامی، خبرنگاران و.. به شورایعالی مناطق آزاد داده شده و منتظریم تأیید شود.

وی بیان داشت: تا زمان تأیید این مصوبه، کیشوندانی که در تابستان بخواهند با خودروی پلاک ملی از کیش خارج شوند، می‌توانند با دادن تعهد و بدون پرداخت عوارض خارج شوند و بعد از تعیین میزان تخفیف مبالغ را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30738
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    سازوکار این تعهد چگونه و در کجا انجام می شود.
    ظاهرا عوامل اجرایی زیربار آن نمی روند و دستور مدیرعامل را باد هوا تلقی می کنند و. می گویند هنوز بخشنامه ای به آنها ابلاغ نشده.
    کی این یک بام و دو هوا در کیش تمام می شود؟

  2. تخفیف لااقل برای کیشوند ها بگذارند یا در فصول پر توریست (نوروز) تخفیفات بردارند که کیشوندان و مسافر کیشوندان از شلوغی زیاد کلافه نشوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.