• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار در کیش + تصاویر

  • کد خبر : 3053
  • 16 بهمن 1395 - 11:58
برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار در کیش + تصاویر

با حضور مسئولان و پرستاران درمانی جزیره کیش مراسم روز پرستار در مرکز همایش های کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، مراسم روز پرستار در مرکز همایش های کیش با حضور مسئولان و کادر درمانی جزیره کیش برگزار شد.

در این مراسم رضوانی معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان، دکتر خلخالی رئیس بیمارستان کیش، حجت الاسلام حقانی نماینده نهاد امامت جمعه کیش برای جمع حاضر سخنرانی کردند.

محمد خلخالی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ضمن تبریک روز پرستار و ایام مبارک دهه فجر، پرستاران را بسیجیان سنگر بیمارستان خواند و گفت: خوشبختانه امروز ریل گذاری بخش بهداشت و درمان بیمارستان کیش انجام شده است لذا بیمارستان همانطور که امروز توانسته در عرصه ملی بدرخشد می تواند چندی بعد در عرصه بین المللی نیز موفقیت هایی به دست آورد.
وی با بیان اینکه به صورت استاندارد هر پرستار تنها می تواند ۴۴ بیمار را پوشش دهد از پرستاران کیش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حقانی، نماینده نهاد امامت جمعه کیش نیز از پرستاران و نقش آنها در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم ایمان الوندی، مدیر پرستاری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به نمایندگی از پرستاران بیمارستان کیش از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به خاطر حمایت های انجام شده تشکر کرد و برخی از درخواست های پرستاران از مسئولان را مطرح کرد.
شایان ذکر است که در ادامه این مراسم که با حضورمسئولان و  بیش از ۱۵۰۰ پرستار فعال در بخش های مختلف درمانی جزیره عصر روز جمعه ۱۴ بهمن ماه در مرکز همایش های کیش برگزار شد از پرستاران نمونه کیش تقدیر شد.

عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3053
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.