• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ارتباط بین آتش سوزی پلاسکو و تعطیلی هتل ارم؟!

  • کد خبر : 2909
  • 07 بهمن 1395 - 12:29
ارتباط بین آتش سوزی پلاسکو و تعطیلی هتل ارم؟!

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مدعی شد که حادثه ساختمان پلاسکو باعث درک علت پلمپ هتل ارم شده است.

به گزارش کیشوند نیوز، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: فشار و سخت‌گیری دکتر مونسان برای رعایت استانداردهای ایمنی که حتی به پلمپ یک هتل منجر شد، مورد انتقاد بسیار قرار گرفت به نحوی که برخی هزینه‌های ایمن سازی را امری زائد می‌نامیدند. اما بعد از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو درک علت این سخت‌گیری‌ها روشن شده است.

مرتضی بلوکی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو، با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی ساختمان‌های تفریحی، تجاری و اداری، گفت: این مسئله در جزیره کیش مورد تاکید ویژه دکتر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش قرار دارد. در طی ۳ سال گذشته نیز اقدامات بسیار مناسبی در جهت افزایش ایمنی اماکن عمومی صورت گرفت.

بلوکی ادامه داد: با دستور دکتر مونسان یک نردبان آتش‌نشانی ۵۶ متری برای آتش نشانی جزیره کیش خریداری شد. همچنین از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برای برخورد قاطع با هتل‌ها و اماکن گردشگری فاقد امنیت لازم، دستور لازم داده شد.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: فشار و سخت‌گیری دکتر مونسان برای رعایت استانداردهای ایمنی که حتی به پلمپ یک هتل منجر شد، مورد انتقاد بسیار قرار گرفت به نحوی که برخی هزینه‌های ایمن سازی را امری زائد می‌نامیدند. اما بعد از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو درک علت این سخت‌گیری‌ها روشن شده است.

وی افزود: طبق دستور مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، برای تمدید جواز هتل‌ها در جزیره کیش اخذ مواردی همچون تاییدیه اداره آتش‌نشانی، تاییدیه عمومی مرکز توسعه سلامت، تاییدیه اداره استاندارد جهت آسانسور، بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسئولیت مدنی هتل در قبال مهمانان، بیمه مسئولیت مدنی هتل در مقابل کارکنان، لازم است. توجه به این موارد نشان‌ دهنده درایت تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش برای جلوگیری از حوادثی مانند ساختمان پلاسکو است.

این اظهارات در حالی است که طبق گفته آقای خدایی ” استانداردهای هتلداری در جزیره کیش توسط کمیته نظارت که متشکل از نمایندگان جوامع هتلداران، آژانس داران، بازاریان، رستوران داران، نمایندگان اداره بهداشت، گردشگری، نهاد امامت جمعه، نیروی انتظامی، آتش نشانی و… است بررسی و مصوب می شود و تصمیم گیری در خصوص هتل ارم نیز توسط این کمیته بوده است. ” و اینکه رعایت نکردن مسائل ایمنی یکی از آیتم های پلمپ شدن هتل ارم بوده است و نه تمام آن.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2909
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.