• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

رئیس و هیات رئیسه شورای شهر کیش تعیین شدند

  • کد خبر : 285
  • 12 آبان 1394 - 23:33
رئیس و هیات رئیسه شورای شهر کیش تعیین شدند

شهریار اعتمادی بروجنی بار دیگر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد. سید موسی حسینی ، سید حامد حاجی مولانا و مهناز امیری به ترتیب به عنوان نایب رئیس، دبیر و سخنگوی شورا و خزانه دار انتخاب شدند. شورای اسلامی کیش در آخرین جلسه خود با حضور بیشتراعضا ، رئیس و هیات رئیسه شورای اسلامی کیش […]

شهریار اعتمادی بروجنی بار دیگر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد. سید موسی حسینی ، سید حامد حاجی مولانا و مهناز امیری به ترتیب به عنوان نایب رئیس، دبیر و سخنگوی شورا و خزانه دار انتخاب شدند.

شورای اسلامی کیش در آخرین جلسه خود با حضور بیشتراعضا ، رئیس و هیات رئیسه شورای اسلامی کیش را به مدت یک سال انتخاب کردند .
در این جلسه شهریار اعتمادی بروجنی بار دیگر به عنوان رئیس شورا ، سید موسی حسینی ، سید حامد حاجی مولانا و مهناز امیری به ترتیب به عنوان نایب رئیس ، دبیر و سخنگوی شورا وخزانه دار انتخاب شدند.
سخنگوی این شورا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مهمترین برنامه های شورای شهر پس از ترکیب جدید را حضور فعال تر در مجامع ، نهاد های تصمیم ساز و ایجاد تعامل سازنده در کنار پیگیری مستمر حقوق شهروندان عنوان کرد .
سید حامد مولانا گفت : شورای شهر در برنامه جدید تلاش دارد با احترام به ظرفیت های قانون اساسی و تبعیت از قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و صنعتی در چارچوب هنجار ها و قواعد گام های موثرتری بردارد .
وی تصریح کرد : حضور نمایندگان مردم در مجامع می تواند به تحکیم نقش شهروندان در اداره ی بهتر کیش بعنوان یک الگو موفق توسعه کمک کند علاوه بر آن مسئولان را در تصمیم سازی ها یاری خواهد کرد .
پیش از این علی یونسی پور سخنگوی شورای شهر بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=285
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.