• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

گزارش عملکرد ۹ماهه مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش در سالجاری

  • کد خبر : 2810
  • 02 بهمن 1395 - 18:29

مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش گزارش عملکرد ۹ ماهه خود را در سالجاری اعلام کرد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش ۸ شرکت حمل و نقل شهری با ۷۶۴ خودرو مسئولیت جا بجایی مسافران را بر عهده دارند.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است به همین منظور در ۹ ماه نخست سال ۹۵،  تعداد ۴۱۵۳ دفترچه تردد، ۲۴۴۷ معرفینامه استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و ۵۴ مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.

همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ مورد از این تجهیزات بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد ۲۸۸ خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد دو هزار و ۲۶۱ مورد مفقودی، ۹۵۴ مورد مکشوفه، ۳۴۰ مورد تحویلی در این مدیریت اعلام  و تعداد ۱۷ هزار و ۵۲۳ تماس با سامانه ۱۴۱ نیز بررسی شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب و معاشرت و آموزش زبان انگلیسی به رانندگان، متوقف نمودن خودروی رانندگان متخلف و تشویق رانندگان مثبت، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل و ترافیک است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2810
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.