• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آیا سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با میزان آمار گردشگران دروغ میگوید؟!

  • کد خبر : 2782
  • 30 دی 1395 - 12:42
آیا سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با میزان آمار گردشگران دروغ میگوید؟!

به گزارش کیشوند نیوز و بر اساس ادعای یک سایت خبری، سازمان منطقه آزاد کیش آمار غلطی در رابطه با میزان گردشگران کیش ارائه می دهد.

به گزارش کیشوند نیوز، سایت خبر ایرانی مدعی شده است که سازمان منطقه آزاد کیش آمار غلطی در رابطه با میزان گردشگران کیش ارائه می دهد و در خبر خود آورده است:

بر خلاف آمار غلط سازمان منطقه آزاد کیش و طبق اطلاعات به دست آمده، پس از قطع مسافران چنج ویزا (که در آمار ورود مسافران خارجی قلمداد می شود) تعداد مسافران کیش کاهش یافته است و حدود ٧ هتل کیش خالی از مسافر شده اند.

مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز کم شدن مسافران تغییر روادید (چنج ویزا) از آمار گردشگران کیش را تایید و در عین حال اضافه می کند که علی رغم این مسئله، باز هم شاهد رشد بیش از ۱۴ درصدی گردشگر در سال جاری بودیم و کاهش گردشگران تغییر روادید، با این روند جبران شد.

در این باره موضوع را از طریق مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش پیگیری می کنیم که وی با بیان اینکه چنج ویزا برای گردشگران خارجی در جزیره کیش مدتی است انجام نمی شود، افزود: ۹ هتل در جزیره کیش با سه هزار تخت، مسافران خارجی را که برای تمدید ویزا می آمدند، پذیرش می کردند اما همه آنها از مدتها پیش خالی از مسافر شدند و هم اکنون نیز از این ۹ هتل، ۶ هتل همچنان خالی هستند.
لازم بذکر است بر خلاف آمار سازمان کیش که تلاش جهت افزایش مسافر خارجی می باشد نه تنها موفق به ورود هیچ پرواز خارجی نشده اند بلکه مسافران چنج ویزا را از دست داده اند اما در آمارهای اعلامی همیشه رشد و توسعه را هر روز بهتر از دیروز می دانند گویا آنها نیز گرفتار عوام فریبی شده اند.

انتشار اخبار انتقادی اینچنینی، از بعد از تعطیلی هتل ارم اتفاق افتاد و شاید ضعف مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش باعث شده که چنین هجمه هایی مورد توجه قرار گیرد.

حال باید دید واکنش خدایی معاونت گردشگری سازمان در رابطه با این ادعا چیست و آیا این سازمان در رابطه با میزان آمار گردشگران دروغ میگوید یا خیر؟

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2782
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.