• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

اجرای طرح پاکسازی ساحل کلبه هور در جزیره کیش

  • کد خبر : 27495
  • 16 اردیبهشت 1402 - 2:31
اجرای طرح پاکسازی ساحل کلبه هور در جزیره کیش

طرح پاکسازی در شعاع ۲ کیلومتری اطراف کلبه هور و ۵۰۰ متری ساحل با مشارکت اعضای جامعه بازاریان، بازرگانان و ساکنان جزیره اجرا شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، در طرح پاکسازی ساحل کلبه هور که با نظارت اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش و با تجار و بازرگانان جزیره صبح امروز جمعه پانزدهم اردیبهشت اجرا شد؛ گفت: طرح پاکسازی سواحل و دریا در نقاط مختلف این منطقه در قالب ۶ ایستگاه به مناسبت گرامی داشت روز ملی خلیج فارس آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز و تقدیر از اسپانسرهای طرح پاکسازی، به کار خود پایان می دهد.

رحمان سادات نجفی ضمن قدردانی از مشارکت خوب بازاریان، بازرگانان و ساکنان کیش در این طرح، اظهار داشت: با توجه به فرهنگ بالای کیشوندان در حفظ پاکیزیگی سواحل جزیره؛ این طرح ارزشمند جهت ترویج اعتلای فرهنگ حفظ محیط زیست و جلب مشارکت گردشگران و ساکنان در راستای ارتقاء سطح بهداشت و پاکیزگی سواحل اجرا می شود.

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر جلوگیری از ایجاد نازیبایی ها در سواحل کیش، تصریح کرد: درخواست ما از مردم این است که در زمان تفریح و گذراندن اوقات فراغت در سواحل، از رها کردن زباله اجتناب و یا در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری آنها کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، خاطر نشان کرد: فرهنگ غنی کیش باید میان گردشگران و مسافران نیز شناخته شود و ترویج و تسری یابد تا پاکیزگی کیش را به عنوان یک شاخص فرهنگی مطلوب که در کشور نیز زبانزد عام و خاص است همیشه مورد توجه قرار دهند.

وی، اظهار داشت ساکنان کیش در ترویج فرهنگ پاکیزگی نقش بسزایی دارند و می توانند الگویی برای مسافران و گردشگران باشند.

به گفته سادات نجفی بیش از ۱۰۰ نفر از بازاریان، هیات های مدیره بازارها و جمعی از ساکنان در پاکسازی ساحل کلبه هور مشارکت داشتند.

گفتنی است این طرح با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت عمران، آب و خدمات، همیاری فعالان بخش خصوصی، تشکل های صنفی، ارگان ها، سازمان ها و نهادهای مستقر در منطقه، از امروز صبح بر اساس جدول زمان بندی آغازه شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27495
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.