• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ آخرین مهلت دریافت سهمیه کپسول گاز

  • کد خبر : 27484
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:24
پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ آخرین مهلت دریافت سهمیه کپسول گاز

مدیرمنطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: سرپرستان خانوار‌ها در کیش تا پایان اردیبهشت می‌تواند با مراجعه به سامانه سدف نسبت به نام نویسی دریافت گازمایع اقدام کنند.

به گزارش کیشوندنیوز، احمد سالاری‌فر در گفتگو با برنامه رادیویی صدای جزیره با اشاره به اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در استان هرمزگان گفت: براساس تکالیف قانونی که مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ کرده است این طرح در کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: سرپرستان خانوار‌ها تا پایان اردیبهشت امسال می‌تواند با مراجعه به سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

سالاری فر گفت: افرادی که در سامانه سدف نام نویسی کرده اند در صورت تغییر مکان سکونت و نیز تغییر کارت بانکی با مراجعه به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ویرایش مشخصات خود اقدام کند.

مدیر منطقه پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: سهمیه اختصاص یافته به دو شرکت کیش گاز و البرزگاز از پالایشگاه‌های استان هرمزگان تامین می‌شود و در برخی از مواقع به دلیل شرایط آب و هوایی در انتقال گاز به شرکت‌های توزیع تاخیر به وجود می‌آید و لازم است سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به مدیریت و ذخیره سازی سهمیه گاز به شرکت‌های توزیع کننده دستورالعمل های لازم را ارائه کنند.

احمد سالاری‌فر در خصوص مشکلات ناشی از کمبود گاز مایع در برخی از روزها در جزیره کیش افزود: با ذخیره سازی و مدیریت صحیح سهمیه تخصیص یافته به توزیع کنندگان گاز در جزیره بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی افزود:  سهمیه ماهیانه ۴۴ کیلوگرم برای هر سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است و در صورت استفاده نکردن کل سهمیه به ماه بعد منتقل نخواهد شد.

سالاری فر گفت: مشکلات موجود در خصوص نبود گاز مایع در برخی از روز‌ها در جزیره کیش را با هماهنگی با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت سومی برای توزیع گاز مایع در جزیره کیش در حال انجام روند اداری است تا در کنار دو شرکت توزیع کننده گاز مایع بتواند در جزیره کیش به ساکنان جزیره کیش خدمات دهی کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27484
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.