• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آماده سازی کمپ‌های اسکان نوروزی در جزیره کیش

  • کد خبر : 27186
  • 09 اسفند 1401 - 11:39
آماده سازی کمپ‌های اسکان نوروزی در جزیره کیش

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با حضور در برنامه زنده صبحگاهی کیشانه از آماده سازی کمپ های اسکان نوروزی خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، صبح سه شنبه نهم اسفند با حضور در برنامه زنده تلویزیونی کیشانه صدا و سیمای مرکز کیش، برنامه ها و خدمات این کمیته را در راستای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگری نوروزی تشریح کرد.

نظرپور، گفت: مسافران نوروزی برای اسکان در کمپ های خانوادگی می توانند به مصلی کیش مراجعه کنند و دهکده المپیک نیز به عنوان کمپ مجردی برای پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته نظرپور تعداد ۳ کمپ اسکان ویژه خانواده های جانبازان و شهدا در این ایام پیش بینی شده است.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.

محسن نظرپور در رابطه با ساماندهی حمل و نقل عمومی کیش، افزود: تمام ناوگان های حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها و مینی بوس ها با انجام معاینه فنی و گذراندن دوره های آموزشی ویژه رانندگان؛ آماده ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان نوروزی هستند.

شایان ذکر است، افزایش حجم تصفیه خانه فاضلاب کیش، طرح آسفالت معابر و خیابان ها، نوسازی، رنگ آمیزی و گلکاری و زیباسازی فضای سبز شهری، تفکیک زباله از مبدا، نورپردازی فضای شهری و بازارها و میادین متناسب با ایام  نوروز، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان، اتمام طرح آسفالت و دوبانده شدن جاده جهان، تامین سوخت در جزیره هندورابی و جذب ۱۲ آتش نشان بومی از دیگر مباحث عنوان شده در این برنامه زنده تلویزیونی بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27186
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.