• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

پایان مسابقات لیگ فوتبال کیش در فصل ۹۵ + تصاویر

  • کد خبر : 2675
  • 25 دی 1395 - 10:22
پایان مسابقات لیگ فوتبال کیش در فصل ۹۵ + تصاویر

بعد از قهرمانی زود هنگام تیم فوتبال سپیدان در رقابت‌های لیگ فوتبال کیش، روز گذشته بعد از انجام هفته پایانی لیگ، طی مراسمی جوایز و کاپ قهرمانی مسابقات اهدا گردید.

به گزارش کیشوند نیوز، هفته پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال کیش با برگزاری تنها یک دیدار به پایان رسید که طی آن استقلال و دانشگاه پیام نور به تساوی ۳ – ۳ دست یافتند. دو دیدار دیگر یعنی سپیدان – ملوان چارک و پرشین – بازرگانی مقدسی بدلیل حاضر نشدن تیم‌های ملوان و مقدسی برابر حریفان خود، برگزار نشد و نتیجه ۳ بر صفر اعلام شد.

 

بدین ترتیب تیم فوتبال سپیدان در این دوره از رقابت ها ۲۵ امتیاز کسب کرد و عنوان قهرمانی را از‌ آن خود کرد و ملوان و پرشین به‌ترتیب با ۱۸ و ۱۷ در جایگاه دوم و سوم  قرار گرفتند.

طی مراسمی که عصر روز گذشته با حضور مسئولان هیئت فوتبال در ورزشگاه المپیک کیش برگزار گردید، کاپ‌های قهرمانی تیم‌های اول تا سوم و مدال‌های ورزشکاران تیم‌های برتر، به‌همراه جوایز بهترین‌های این دوره از مسابقات اهدا شد.

 

بهترین‌های لیگ فوتبال کیش در سال ۹۵ بدین شرح اعلام شدند:

آقای گل مسابقات: یونس همتی با ۱۲ گل زده (سپیدان)

بهترین بازیکن: احمد تن زاده (ملوان)

بهترین بازیکن جوان: مجتبی پورعلی (استقلال کیش)

بهترین مربی: بابک اکبری (سپیدان)

بهترین داور: احمد محمودیان

تیم اخلاق: بازرگانی مقدسی

بازیکن اخلاق: محمود جواد آرام (دانشگاه پیام نور)

 

این دوره از رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که نبود تیم‌های مطرحی چون صیادان، هلال احمر و آب و برق  به‌شدت احساس می‌شد و سطح کیفی مسابقات نسبت به سال‌های گذشته افت محسوسی داشت.

حضور صیادان در این لیگ همراه می‌شد با حضور پرشور تماشاگران، و این می‌توانست به جذابیت رقابت‌ها بیافزاید که متاسفانه این امر میسر نشد.

لیگ امسال از حضور دکتر آسوبار هم محروم بود. دکتر و شاگردانش امسال در لیگ سه حضور داشتند و نمی‌توانستند در لیگ کیش حاضر شوند و با توجه به سقوط آن‌ها به زیر گروه (علیرغم نتایج قابل قبول)، باید در انتظار تیم‌داری آن‌ها در لیگ آینده کیش باشم.

به‌هر حال هر چه بود؛ چه بد و چه خوب، لیگ امسال هم تمام شد و این آقای پازوکی است که امروز می‌نشیند بر سر صفحه اول روزنامه اقتصاد کیش.

 

تصاویر مراسم اهدای کاپ و جوایز لیگ فوتبال کیش در فصل ۹۵:

 

سپیدان کیش

مراسم لیگ کیش 95

داوران فوتبال کیش 95

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2675
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.