• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری کارگاه و سمینار آموزشی شهرهای آینده و برندسازی شهری در کیش

  • کد خبر : 2658
  • 22 دی 1395 - 19:58

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه دلفت هلندکارگاه و سمینار آموزشی سه روزه ‘شهرهای آینده و برندسازی شهری’ را بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می کند.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا معاونت بین الملل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران گفت : این کارگاه با حضور پروفسور ‘مارتین دی یونگ’ استاد دانشگاه دلفت و مشاور بین المللی در حوزه توسعه و سیاست گذاری شهرهای آینده و برندسازی شهری روزهای ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه در محل این پردیس برگزار می شود .
محمد رضا سعید ابادی افزود : برندسازی شهری، عمومی،بررسی نمونه های بین المللی و عملی در چین و اروپا و تجارب ارزنده برای ایران، دسته بندی شهرهای آینده و سیاست گذاری از مباحثی است که در این کارگاه به آنها پرداخته می شود.
وی افزود :پیاده سازی سیاست های عمومی در برندهای شهری ،کار گروهی برندسازی برای گروههای شهری شرکت کننده و زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد نیاز برای این شهرها از موارد دیگری است که در این کارگاه بررسی خواهد شد .
سعید آبادی اضافه کرد : دانشجویان رشته های برنامه ریزی ، اقتصاد ،مدیریت و جامعه شناسی شهری، جغرافیا، معماری، طراحی صنعتی، محیط زیست و همچنین مدیران و کارشناسان می توانند در این کارگاه با تازه ترین دستاوردهای مرتبط با این حوزه آشنا شوند و به بحث و تبادل نظر بپردازند.
وی گفت : امکان برگزاری نشست و جلسه اختصاصی با پرفسور ‘دی یونگ ‘از برنامه های جنبی در نظر گرفته شده در این کارگاه است .
به گفته معاون بین المللی پردیس کیش دانشگاه تهران ،در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از طرف دانشگاه های تهران و دلفت هلند اعطا خواهد شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2658
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.