• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد

  • کد خبر : 26428
  • 01 آذر 1401 - 21:27
سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «سید علی حسینی» به عنوان «مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیر» این دبیرخانه منصوب شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از  دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، «حجت الله عبدالملکی» در حکمی «سید علی حسینی» را به عنوان «مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سید علی حسینی 

با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

هماهنگی، تعامل، اخلاق مداری و رعایت تقوی الهی در انجام امور محوله و وظایف تعیین شده از جمله تنظیم برنامه‌ها و جلسات با مسئولین امر، پیگیری و نظارت در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی با رویکرد فسادستیزی در چارچوب قوانین و مقررات به طور اخص مورد انتظار است. 

امید است با اتکال به خدای متعال در انجام سیاست ها و برنامه های دولت مردمی و دبیرخانه با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران»، همکاری با معاونین، مدیران، مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد و کارکنان محترم، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26428
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.