• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سپاه کیش با ۴۵ برنامه به استقبال هفته بسیج رفت

  • کد خبر : 26406
  • 28 آبان 1401 - 23:39
سپاه کیش با ۴۵ برنامه به استقبال هفته بسیج رفت

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کیش گفت: به مناسبت هفته بسیج در سطح این جزیره با حضور و مشارکت پایگاه‌ها و اقشار مردم ۴۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مجید آسبان روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: این برنامه ها با محوریت مساجد تا شنبه هفته آینده با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برگزاری یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فوتبال کشور امروز در جزیره کیش آغازگر آنها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کیش اضافه کرد: مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در مزار شهدای گمنام،  دیدار با ائمه جمعه، راه اندازی پایگاه زیست عفیفانه، همایش مادران فاطمی، مسابقات ورزشی و قرآنی، سرکشی از پایگاه‌های بسیج، برپایی بازارچه در محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سرهنگ آسبان افزود: کارگاه مشاوره و دیدار با خانواده شهدا، کلاس‌های روشنگری با موضوع سواد رسانه‌ای، همایش مادران و تربیت مهدوی و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی از دیگر برنامه های این هفته در کیش است.

پنجم آذر سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۹ آن را تصویب کرد و به همین مناسبت اول تا هفتم آذر در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26406
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.