• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بلیط رفت و برگشت سفر به جام جهانی زیر ۱۵ میلیون می‌شود

  • کد خبر : 26130
  • 04 آبان 1401 - 20:52
بلیط رفت و برگشت سفر به جام جهانی زیر ۱۵ میلیون می‌شود

وزیر راه و شهرسازی خبر داد که ایرانی‌ها برای تماشای بازی‌های جام جهانی می‌توانند با بلیت‌های ارزان‌قیمت از بیشتر فرودگاه‌های کشور به قطر بروند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از تسنیم، «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در سفر اخیر به قطر به آن پرداختیم، موضوع جام جهانی بود. تصمیماتی خوبی گرفته شده و از مردم می‌خواهیم که پک‌های ۱۰۰ میلیونی سفر به قطر را نخرند.

وی افزود: ما توافق کردیم که بلیط رفت و برگشت کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد و این فرصت خوبی است؛ ایرانی‌ها می‌توانند به کیش بروند و در هتل‌های کیش اقامت کرده و چند هواپیما بین کیش و دوحه در نظر گرفتیم که برای دیدن بازی‌های مورد علاقه بروند و بلافاصله برگردند و مثلاً فردای آن روز دوباره به قطر بروند.

وزیر راه گفت: اکثر فرودگاه‌های کشور به قطر پرواز خواهند داشت و به زودی بلیط با این قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانیدکدام کشورها بیشترین سود را از جام‌جهانی قطر کسب می‌کنند؟
وزیر راه همچنین اعلام کرد که در سفر پوتین به تهران، روسیه ابراز علاقه‌مندی کرد تا در کریدور رشت ـ آستارا همکاری کند. توافق کردیم ظرف دو ماه می‌توانند در ساخت این کریدور مشارکت کنند.

قاسمی افزود: در این‌مدت چند جلسه با معاون نخست‌وزیر روسیه و وزیر حمل و نقل آن کشور برگزار شد و توافق شد کردیم روس‌ها در این کریدور که حدود یک میلیارد دلار هزینه دارد، سرمایه‌گذاری کنند؛ این یکی از بهترین کریدورهای شمال به جنوب است. امروز بار را از هند به بندر شهید رجایی می‌آوریم و به رشت برده و از آن‌جا که ریل ندارد، با تریلی عبور می‌دهیم؛ در مجموع بار در مدت ۱۵ تا ۱۷ روز به فنلاند فرستاده می‌شود. اگر این مسیر دریای سرخ و سیاه را طی کند ۴۵ روز طول خواهد کشید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26130
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.