• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

توصیه امام جمعه کیش به استفاده از مدیران فعلی برای تغییرات مدیریتی

  • کد خبر : 26034
  • 23 مهر 1401 - 3:21
توصیه امام جمعه کیش به استفاده از مدیران فعلی برای تغییرات مدیریتی

امام جمعه کیش ضمن تبریک انتصاب دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد گفت: تغییرات حق هر مدیری است و توصیه می‌شود که از مدیران حاضر در کیش برای تغییرات مدیریتی استفاده شود.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت ااسلام والمسلمین بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش ضمن تبریک ولادت با سعادت رسول اکر‌م(ص) و امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) ۳۴ سال امامت با برکتی در جامعه اسلامی داشت و در زمان ایشان فرصت مناسبی جهت گسترش علوم دینی پیش آمد و چهار هزار شاگرد را تربیت کرد که نتیجه آن احیای معارف اصیل اسلامی بود که به گوش جهانیان رساندند.

وی با اشاره به تغییرات اخیر در دبیرخانه شروایعالی مناطق آزاد اظهار داشت: جا دارد از زحمات سعید محمد و همکارانشان در یک سال گذشته تشکر کنیم، برنامه‌های خوبی داشتند که متأسفانه بسیاری از آنها هنوز اجرایی نشده است.

امام جمعه کیش افزود: انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد را تبریک عرض می‌کنم، آقای ابراهیمی شخصی متدین و با تجربه است که مناطق آزاد را می‌شناسد، یک مدیر از داخل مجموعه انتخاب شد که جای شکر دارد و امیدواریم در زمان تصدی مسئولیت مشکلات را کم کنند.

وی بیان داشت: عدم ثبات مدیریتی یکی از آفات مناطق آزاد و جزیره کیش است، در طول دو سال چند مدیرعامل تغییر کند قطعا به کار مدیریت و خدمت به مردم لطمه وارد می‌شود، تقاضا داریم وزیر اقتصاد به این نکته توجه داشته باشند که نیاز به ثبات مدیریتی داریم، امیدواریم این سرپرستی تثبیت شود و شاهد تغییرات نباشیم.

بی نیاز اظهار داشت: تیم مدیریتی فعلی برنامه‌ ریزی‌هایی کردند، تقاضا این است که اگر تغییراتی هست به نسبت توانمندی مدیران موجود در جزیره کیش از آنها هم استفاده شود، ضرورت ندارد همه مدیران از بیرون از کیش بیایند که مشکلاتی را به همراه دارد.

وی گفت: اگر قوانین و مشوق‌های مناطق آزاد رعایت نشود و اختیارات به سازمان منطقه آزاد کیش داده نشود مشکلات حل نخواهد شد، ولی اگر این اختیارات و استقلال و مشوق‌ها داده شود قول می‌دهم کیش مشکلات خودش را حل کند و به رفع مشکلات کشور هم کمک کند.

هر تصمیمی در رابطه با مدیریت جزیره کیش می‌خواهد گرفته شود حق قانونی مدیران است، اما توقع ما این است تقاضا این است با موثرین در‌جزیره کیش مشورت کنند بعد تصمیم گیری کنند. تعجیلی نداشته باشن د و با همفکری تصمیم‌گیری کنند که باعث پشیمانی در آینده نباشد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26034
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.