• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سطح اشغال هتل های کیش به ۷۰ درصد رسید

  • کد خبر : 25854
  • 24 شهریور 1401 - 13:36
سطح اشغال هتل های کیش به ۷۰ درصد رسید

 رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: با بهبود وضعیت پروازهای ورودی سطح اشغال هتل های این جزیره به ۷۰ درصد رسید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسیح الله صفا روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: در ۲ ماه اول تابستان امسال به علت برخی موارد از جمله زلزله های استان هرمزگان، کاهش پروازها به مقصد کیش، اشغال هتل های جزیره به صورت قابل توجهی به پایین ترین میزان خود رسید.

وی افزود: اما هم اکنون در نتیجه در افزایش پروازها و حضور شرکت های هواپیمایی سطح اشغال هتل ها در زمان حاضر به ۷۰ درصد رسیده و برخی از مراکز اقامتی ۱۰۰ درصد ظرفیت خود نیز مسافر پذیرش کرده اند.
صفا یادآور شد: در ۲ ماه اول تابستان روزانه تنها ۱۱ پرواز به جزیره وارد می‌شد اما الان تعداد پروازهای ورودی به بیش از ۲۸ مورد در هر روز رسیده است و انتظار می رود در روزهای آتی بر تعداد آن نیز افزوده شود.
وی افزود: باور دارم هم اکنون نگرش مسوولان دولتی جزیره به صنعت گردشگری علمی شد و این مهم مزایای زیادی برای همه اقشار مردم و صنعت گردشگری به خصوص در حوزه رضایتمندی مسافران، ارتقای سطح کیفی خدمات و استاندارد سازی خدمات گردشگری و تبع آن شکوفایی اقتصاد و صنعت گردشگری کیش دارد.
جزیره کیش ۵۳ هتل فعال از جمله ۱۴ هتل پنج ستاره و ۱۴ هتل چهار ستاره دارد که در این مراکز امکان اقامت بیش از ۱۹ هزار نفر در هر روز فراهم شده است.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25854
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.