• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آیا کمیاب شدن بلیت هواپیما به کیش عمدی است؟ + فیلم

  • کد خبر : 25774
  • 15 شهریور 1401 - 15:43
آیا کمیاب شدن بلیت هواپیما به کیش عمدی است؟ + فیلم

این روزها بلیت هواپیما به کیش کمیاب شده و برای کیشوندان و گردشگران معضلاتی را به‌وجود آورده و به اقتصاد کیش نیز آسیب جدی وارد شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، این روزها بلیت هواپیما به کیش کمیاب شده و برای کیشوندان و گردشگران معضلاتی را به‌وجود آورده و به اقتصاد کیش نیز آسیب جدی وارد شده است.
یکی از مخاطبان کیشوندنیوز با ارسال این ویدئو می‌گوید که در این پرواز که متعلق به شرکت کاسپین هست، حدود ۱۵ صندلی در قسمت جلو و چندین صندلی هم در قسمت‌ها دیگر خالی است، اما حدود دو هفته است در انتظار بلیت هواپیما برای آمدن به کیش است‌.

چندی پیش شرکت‌های هواپیمایی درخواست افزایش نرخ بلیت را داده بودند و رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده بود که درحال حاضر قیمت بلیط هواپیما از قیمت یک پرس چلوکباب با مخلفات پایین‌تر است و شرکت‌های هواپیمایی هزینه‌های گزافی برای یک پرواز باید پرداخت کنند که اکثر این هزینه‌ها به نرخ دلار محاسبه می‌شود اما قیمت بلیط هواپیما ریالی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز از جلوگیری افزایش نرخ بلیت هواپیما خبر داده و عنوان کرد که افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی توسط شورای عالی هواپیمایی را متوقف کرده‌ایم، در این بین برخی شرکت‌‌های هواپیمایی به‌طور غیرمستقیم هواپیماهای خود را زمین‌گیر می‌کنند. به همین دلیل نیز بلیت پرواز به سختی تهیه می‌شود.

وی همچنین گفته بود دلیل زمین‌گیر شدن هواپیماها ترکیبی از اقدامات عمدی و غیرعمدی است. به‌عبارت دیگر ایرلاین‌ها از یک طرف می‌گویند قطعه نداریم و قطعات معیوب شده است و هم این‌که به‌دنبال افزایش قیمت بلیت پروازها هستند.

علاوه بر ویدئوی ارسالی این کیشوند، گزارشات دیگری از خالی بودن برخی صندلی پروازها به‌دست رسیده که لازم است دستگاه‌های نظارتی با دقت بیشتری به این مسئله ورود کنند.

همچنین مشاهدات دیگر نشان می‌دهد با کمیاب شدن بلیت به کیش ، بلیت‌های با قیمت بالا به صورت محدود در سایت‌ها عرضه می‌شود، که گاها نرخ این بلیت‌ها به ۳ میلیون تومان در یک مسیر هم رسیده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25774
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.