• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سرقت چند ساله برق در یکی از مراکز تجاری کیش کشف شد

  • کد خبر : 25654
  • 07 شهریور 1401 - 16:27
سرقت چند ساله برق در یکی از مراکز تجاری کیش کشف شد

جانشین دادستان عمومی و انقلاب کیش گفت: پس از کشف یک سرقت چند ساله برق در یکی از مراکز تجاری این جزیره ، عوامل این اقدام تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.

به گزارش کیشوندنیوز، ابوالفضل بهمن آبادی اظهار داشت: طبق گزارش واصله در خصوص استفاده از انشعاب غیر مجاز از کنتور برق در یکی از مراکز تجاری موضوع سریعا توسط مرجع قضایی پیگیری و دستورات لازم به ضابطین دادگستری جهت بررسی موضوع  مطرح شده جهت کشف حقیقت صادر شد.

وی اضافه کرد: موضوع با جلب نظر کارشناس مربوطه تحقیقات به صورت نامحسوس انجام شد و با  وقوع فعل مجرمانه و  همچنین احراز  قصور و تقصیر هر یک از عوامل محرز و  پرونده خاطیان در  در دادسرای  عمومی و انقلاب کیش تشکیل شد.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب کیش گفت: پرونده این افراد در حال رسیدگی و انجام فرایند و تشریفات قانونی است و پس صدور رای جزئیات بیشتری از این سرقت چند ساله اعلام می شود.

طبق ماده ۱ و ۲ قانون استفاده کنندگان غیر مجاز از آب و برق وتلفن و فاضلاب و گاز مصوب خرداد ماه ۱۳۹۶ هرکس بدون پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز و تلفن مبادرت به استفاده غیر مجاز از آب و فاضلاب و برق و تلفن و گاز و کند مرتکب جرم سرقت شده است./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25654
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.