• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پنج سایت ایرانسل در کیش ۵G می‌شوند/ اجرای ساماندهی دکل‌های مخابراتی

  • کد خبر : 25515
  • 23 مرداد 1401 - 13:11
پنج سایت ایرانسل در کیش ۵G می‌شوند/ اجرای ساماندهی دکل‌های مخابراتی

تا قبل از پایان شهریور، ۵ سایت ایرانسل در جزیره کیش مجهز به ۵G می‌شوند.

به گزارش کیشوندنیوز، باتوجه به مشکلات موجود در‌ برخی سایت‌های تجمیعی مخابراتی جریره کیش ناشی از ضعف عملکرد پیمانکار دکل ها و با پیگیری رئیس هیئت امنا و سرپرست اپراتور تلفن همراه منطقه آزاد کیش (تله کیش) جلسه‌ای با حضور نمایندگان اپراتور ایرانسل در این خصوص برگزار شد.

در این جلسه سیدعلیرضا اردوبادی رئیس هیئت امنای تله کیش خدمات‌رسانی مطلوب در جزیره کیش را اولویت این شرکت دانست و از شرکت ایرانسل خواست تا نسبت به ساماندهی سایت های مخابراتی تحت اختیار خود اقدام کند.

عزیزی سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تله کیش نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۳۹ دکل مخابراتی موجود در سطح جزیره مسئولیت کامل ۱۰ سایت بر عهده شرکت تله کیش است، اظهار داشت: ضعف عملکرد پیمانکار پیشین که کماکان مسئولیت ۲۰ سایت را برعهده دارد و همچنین ساختار غیر اصولی سایت ها و عدم نظارت کافی که موجب نصب تجهیزات فضای بیرون (Outdoor) در سایت های با فضای بسته (indoor) گردیده است موجب اصطحلاک بالای سیستم های خنک کننده و تبع آن بازگذاشتن درب تعدای از سایت های اپراتور ایراسنل گردیده است که می بایست در اسرع وقت تصحیح و بروزرسانی شود.

نبوی مدیر راه اندازی سایت های کشور اپراتور ایرانسل بعد از بازدید از سایت‌های موجود در سطح جزیره ساماندهی و برطرف کردن مشکل سیستم خنک‌کننده سایت‌ها را جزء برنامه های اصلی این شرکت اعلام کرد و از بروزرسانی و تعویض کلیه سیستم های خنک کننده سایت های ایرانسل تا انتهای مردادماه خبرداد.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به پیشنهاد تله کیش در خصوص تغییر در فضای بسته سایت ها به نحوی که بدون سیستم خنک کننده تجهیزات نصب شده قابل بهره برداری باشد، ضمن بررسی ۵ سایت که به صورت پایلوت این تغییر در آن صورت گرفته است در صورت تایید بخش های ذیربط شرکت ایرانسل، برنامه ریزی جهت انجام این مهم برای سایر سایت ها نیز صورت خواهد پذیرفت.

نمایندگان اپراتور ایرانسل از آماده شدن تجهیزات ارتقا کیفیت اینترنت به نسل ۵ خبر دادند و اظهار داشتند که تا قبل از پایان شهریور ۵ دکل مخابراتی این اپراتور مجهز به اینترنت نسل پنج می‌شوند.

لازم به ذکر است که اسفند سال ۹۹ با حضور وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اولین سایت نسل پنجم تلفن همراه در جزیره کیش توسط شرکت ایرانسل راه اندازی شد./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25515
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.