• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

توقف پلاک گذاری موتورهای شارژی از شهریور

  • کد خبر : 25498
  • 18 مرداد 1401 - 19:42
توقف پلاک گذاری موتورهای شارژی از شهریور

رئیس پلیس کیش گفت: مالکان موتورهای شارژی تنها تا پایان مرداد فرصت دارند برای دریافت پلاک به مرکز ویژه پلاک گذاری شرکت عمران، آب و خدمات واقع در فرهنگسرای مرکزی کیش مراجعه کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، سرهنگ مهدی توانگر رییس پلیس راهور کیش با اشاره به ضرورت حفظ شاخص های مهم فضای ترافیکی کیش با هدف ایجاد  فضایی امن برای تردد ساکنان و گردشگران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک کیش طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی تا پایان مرداد امسال به اتمام می رسد.

مهدی توانگرتصریح کرد: مالکان موتورهای شارژی تنها تا پایان مرداد فرصت دارند برای دریافت پلاک به مرکز ویژه پلاک گذاری شرکت عمران، آب و خدمات واقع در فرهنگسرای مرکزی کیش مراجعه کنند.

به گفته مهدی توانگر پس از پایان مهلت مقرر امکان پلاک گذاری نبوده و طبق ضوابط از تردد موتورهای فاقد پلاک در معابر کیش نیز جلوگیری خواهد شد.

غفار آقازاده معاون خدمات شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات نیز با بیان اینکه طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی با هدف ساماندهی و ایجاد نظم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای راکبان موتورهای شارژی از آذر سال گذشته در واحد پلاک گذاری این شرکت آغاز شد و تا پایان مرداد ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا کنون ۵ هزار و ۵۰۰ موتور پلاک گذاری شده است .

وی افزود: پس از آغاز این طرح نیز در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از ازدحام جمعیت و شیوع کرونا سامانه ثبت نام برای دریافت پلاک ایجاد شد و متقاضیان با مراجعه به این سامانه، نام نویسی کرده و پس از ارسال مدارک مورد نیاز برای همکاران ما و دریافت پیامک، در تاریخ مقرر  برای دریافت پلاک و تایید کارشناس پلیس راهور به مرکز پلاک گذاری مراجعه می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25498
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.