• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خبرنگاران کیش در روز خبرنگار عزادار شدند

  • کد خبر : 25475
  • 17 مرداد 1401 - 16:12
خبرنگاران کیش در روز خبرنگار عزادار شدند

مسعود زندی عضو خانه مطبوعات و یکی از پیشکسوتان حوزه رسانه در آستانه روز خبرنگار و به دلیل عارضه قلبی صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

به گزارش کیشوندنیوز، این خبرنگار پیشکسوت که همه او را به متنانت و صبوری می شناختند چندی پیش بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود که متأسفانه روز گذشته  پس از تحمل درد و رنج عمل قلب باز در روز تاسوعای حسینی درگذشت و فردا ۱۸مرداد در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود.

زندی متولد  ۲۵ آبان ماه ۱۳۳۳ شهر تهران بود و از سال ۸۳ فعالیت خود را با ماهنامه فرهنگی و هنری سراسری همه باهم آغاز کرد.

وی چدین سال است که فعالیت رسانه ای خود را در جزیره کیش دنبال می کند و از سال ۹۹ نیز با عضویت در خانه مطبوعات کیش همکاری خود با رسانه های جزیره کیش را آغاز کرد و به عنوان عکاس در تمامی مراسم حضور فعال داشت.

اعضای خانه مطبوعات و رسانه های کیش در پی درگذشت این خبرنگار پیام تسلیت صادر کرده که در آن آمده است؛ چه در شبی که سرهای قدسیان همه بر زانوی غم نشسته باشد و چه در شبی که عباس (ع) ساقی کوثر برات بهشت را پای فرات به امضای خون گرفته است.

آسمان غرق آشک باشد و سنگینی داغ عاشورا دل‌آشوبمان کرده باشد و سیاه‌پوش مظلوم‌ترین امام شیعه باشیم.

چه می‌شود که تو سودای پرواز کرده‌ای؟ چه سعادتی که چنین شبی را بر آسمان قدسی و سبزپوش، ره بجویی و به دیدار معبود نائل شوی.مگر غیر از این است که این سعادتی است برای انسانی وارسته و عارف و عاشق و با ایمان.

بی‌شک شفاعت می‌شوی همین امشب که اهل شفاعت چشم بر راهیان آسمان دارند و دستان لرزان ما چگونه باید بنویسد بر عرصه‌ اخبار روزگار، که یاری، رفیقی، همدمی، استادی از جمع خبرنگاران پرکشید و آسمانی شد.

و چه دل‌تنگ بودنت بودیم و چه دلخوش که فردا روزی، روز خبرنگار است و  ما دوباره گرد هم می‌آییم و به همین بهانه‌ی ساده دیداری تازه می‌کنیم‌. داغ دارد این دیدارهای بدون تو، بغض دارد نبودنت و جای خالی‌ات روی تمام دلخوشی‌هایمان احساس می‌شود.

تاریخ و محل تشییع پیکر این خبرنگار پیشکسوت متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری کیشوندنیوز ضایعه درگذشت دوست و همکار گرامی جناب مسعود زندی از خبرنگاران پیشکسوت و ساکن جزیره کیش را خدمت جامعه رسانه‌ای و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند منان برای مرحوم طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم‌.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25475
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.