• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امام جمعه کیش: باید ساختار مدیریت بحران قوی داشته باشیم

  • کد خبر : 25466
  • 16 مرداد 1401 - 3:34
امام جمعه کیش: باید ساختار مدیریت بحران قوی داشته باشیم

امام جمعه کیش با اشاره به سیلاب های اخیر کشور گفت: باید ساختار مدیریت بحران قوی داشته باشیم و پیشگیری حرف اول را بزند.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرارسیدن ماه عزای حسینی عنوان کرد: تقوا یکی از مهم‌ترین سفارشات امام حسین(ع) در روز عاشورا بود، تقوا را پیشه کنید و از دنیا دوری کنید، اگر برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنیم باید به فرمایشان حضرت هم توجه کنیم.

وی از برگزارکنندگان مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلی تشکر کرد و جامعه را به خواندن با دقت زیارت عاشورا سفارش کرد و افزود: در زیارت عاشورا دعاها و درخواست‌هایی است که عالی و متعالی است، در زیارت عاشورا ۱۴ امر از خداوند می‌خواهیم که هر کدام از آنها انسان را به مسیر تکامل می‌رساند، درخواست مقام معرفت عصمت و طهارت، همراهی با اولیای الهی، ثبات قدم، شهادت و… در این زیارت آورده شده است و پیشنهاد می‌کنم که با دقت در معنا بخوانید و درخواست‌های خودمان را توجه داشته باشیم.

امام جمعه کیش با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ویرانگر در سطح کشور اظهار داشت: این سیل‌‌ها متأسفانه باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد و تسلیت عرض می‌کنم، نشان داد که باید در سیاست‌ها و ساختار مدیریت بحران کشور بازنگری کنیم، در ساختار مدیریت بحران باید پیشگیری حرف اول را بزند، طبق آمار کشور ما ششمین کشور حادثه خیز هستیم و باید ساختار مدیریت بحران قوی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لازم است قوانین و استانداردهای جدید تدوین و درست اجرا شود و از جان و مال مردم حفاظت کنیم، از مجلس و دولت انتظار می‌رود ریل‌گذاری درستی در این زمینه داشته باشند.

حسن زاده بیان داشت: روزهای اخیر شاهد بازگشت ۵شهید مدافع حرم هستیم، جهاد شهدای مدافع حرم از روی بصیرت بود، با بصیرت رفتند و در اردوگاه امام حسین(ع) قرار گرفتند.

وی گفت: فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی را گرامیداشت و عنوان کرد: خبرنگاران شهید در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند و مدیون شهیدان خبرنگار هستیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25466
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.