• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

گاز خط هفت سراسری وارد نیروگاه شرکت آب و برق کیش شد

  • کد خبر : 25145
  • 03 تیر 1401 - 20:41
گاز خط هفت سراسری وارد نیروگاه شرکت آب و برق کیش شد

گاز خط هفت سراسری به نیروگاه کیش وصل شد.

به‌گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، در ساعت ۲۳ مورخ اول تیرماه ۱۴۰۱ با حضور سیدعلیرضا اردوبادی رئیس هیئت مدیره و ابوالفضل صدرائیه مدیرعامل شرکت آب و برق کیش، فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، گاز خط هفتم سراسری کشور وارد نیروگاه شرکت آب و برق کیش گردید.

این طرح بعد از پیگیری‌های مداوم صورت گرفته در جهت تأمین گاز مستمر واحدهای نیروگاهی شرکت آب و برق کیش و پس از فراز و نشیب‌ها درخصوص عقد قراراد فی مابین، با اجرای ۹۰ کیلومتر خط ۵۶ اینچ در سرزمین اصلی، ۱۸ کیلومتر خط ۳۲ اینچ دریایی و ۶ کیلومتر خط ۲۰ اینچ در جزیره کیش گاز خط هفتم سراسری کشور را به نیروگاه کیش رسانده است.  

با اجرای این طرح برای اولین بار پس از نصب واحدهای نیروگاهی در  سال ۱۳۷۱، میزان گاز تحویلی در ساعت ۲۳:۵۰ به بیش از ۳۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت رسید که با مصرف گاز علاوه بر افزایش راندمان واحدهای نیروگاهی موجب کاهش ۵۰% هزینه تعمیرات و استهلاک قطعات واحدهای نیروگاهی نیز  می‌گردد. 

همچنین طی ۴۸ ساعت آینده تمامی واحدهای نیروگاه با سوخت گاز در مدار تولید قرار می‌گیرند که میزان گاز تحویلی در ساعت به حدود ۷۰۰۰۰ مترمکعب می‌رسد. 

این رویداد بسیار مهم در تاریخ شرکت آب و برق کیش با پیگیری‌های مستمر مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و تلاش بی وقفه آقای مهندس اردوبادی رئیس هیئت مدیره شرکت آب و برق و در زمان مدیریت عامل بانک شهر جناب آقای دکتر احمدی اتفاق و ثبت گردید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25145
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این گاز خط هفت سراسرى امیدوارم به زلزله هاى مداوم در کیش و چارک مربوط نباشه،مردم از خونه هاشون توى این گرما اومدن بیرون ،آوراه شدن فقط به خاطر اینکه توى عمق زمین انقدر میلیون‌ها لیتر آب به زیر زمین تزریق شده که در نهایت گاز به دام افتاده بخواد آزاد بشه،این وسط فقط مردم اعصاب و روانشون و مالشون باید همش دچار آسیب بشه.