• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

وزیر راه: تمام قراردادهای اجاره خودکار تمدید می شوند

  • کد خبر : 25126
  • 31 خرداد 1401 - 8:33
وزیر راه: تمام قراردادهای اجاره خودکار تمدید می شوند

به گزارش کیشوندنیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی قراردادهای اجاره در قالب بسته حمایتی جدید مستاجران به صورت یک ساله و خودکار تمدید می شوند. رستم قاسمی گفت: امسال تمامی  قرارداد های مستاجران به طور اتوماتیک تمدید می شود و سقف افزایش  نرخ  اجاره در تهران و سایر کلان شهرها ۲۵ درصد و در […]

به گزارش کیشوندنیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی قراردادهای اجاره در قالب بسته حمایتی جدید مستاجران به صورت یک ساله و خودکار تمدید می شوند.

رستم قاسمی گفت: امسال تمامی  قرارداد های مستاجران به طور اتوماتیک تمدید می شود و سقف افزایش  نرخ  اجاره در تهران و سایر کلان شهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد شده است.
به گفته وزیر راه و شهرسازی با این مصوبه مستاجران امکان تخلیه واحد مسکونی خود را ندارند مگر آنکه موجر قصد فروش و یا تحویل واحد خود به فرزندش را داشته باشد که این موضوع در شورای حل اختلاف باید بررسی شود.

او می گوید: مستاجرانی هم که واحد مسکونی خود را تخلیه کردند شرایط را به گونه خواهیم کرد که در قرارداد جدید هم همان ۲۵ تا ۲۰ درصد نرخ اجاره افزایش یابد و ابزارهای نظارتی لازم را در این زمینه تهیه کرده ایم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25126
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.