• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر متهم در کیش

  • کد خبر : 25007
  • 09 خرداد 1401 - 10:25
کشف ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر متهم در کیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش از کشف ۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر متهم در کیش طی عملیاتی شبانه در ساعات بامداد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” غلامرضا خادمی ” در تشریح جزئیات این خبرافزود: در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند اعضای یک باند را شناسایی کرده و مطلع شدند یکی از اعضای این باند قصد دارد در ساعات پایانی شب یک محموله مواد مخدر را در اطراف سواحل از دیگر قاچاقچیان تحویل و وارد جزیره کند.

وی افزود: این عملیات پس از هماهنگی با دستگاه قضایی آغاز و ماموران در قالب ۳ اکیپ به همراه ۲ نفر از عوامل ناوگروه شناوری دریابانی نسبت به تعقیب و مراقبت از سوژه از محل کار تا خانه وی اقدام کردند.

سرهنگ خادمی بیان داشت: سوژه حوالی ساعت ۴ بامداد به ساحل نزدیک و یک نفر را همراه با مواد مخدر سوار خودرو کرده و سریع از محل دور شده، که با هوشیاری پلیس خودروی سوداگران مرگ را توقیف و مقدار ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲ نفر متهم دستگیر و یکدستگاه خودروی سواری را روانه اداره پلیس کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از ساکنان جزیره کیش درخواست کرد: هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای نا امنی در جزیره کیش از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25007
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.