• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کیش ایجاد می شود

  • کد خبر : 24911
  • 28 اردیبهشت 1401 - 18:41
مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کیش ایجاد می شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تلاش می شود مرکز این کانون در جزیره کیش برای پرورش استعدادها و شکوفا شدن خلاقیت های کودکان و نوجوانان ایجاد شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی علی اکبر زاده در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیش در فضایی غیر از فضای مدرسه برای پرورش استعداد ها و شکوفا شدن خلاقیت های آنها از اهداف اصلی ما است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره های بین المللی و زمینه های مختلف صاحب امتیاز حدود یک هزار و ۳۳ مرکز ثابت، پستی و موقتی است که در سراسر ایران فعالیت می کنند.

علی اکبرزاده با بیان اینکه از ابتدای فعالیت کانون تا کنون حدود سه هزار عنوان کتاب برای  کودکان و نوجوانان تولید و منتشر شده است یادآور شد: بیش از ۴ هزار قطعه فیلم و انیمیشن در این کانون ساخته و ارائه شده و سالانه تعداد چشمگیری از آثار برای شرکت در جشنواره های خارجی به دیگر کشور ها ارسال می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تولید و نظارت بر واردات اسباب بازی را از دیگر فعالیت های کانون طبق قوانین شورای نظارت بر اسباب بازی ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد و گفت: کانون سعی دارد کودگان را دغدغه مند پرورش دهد و تمام آموزه های زندگی را در قالب پیوست های فرهنگی برگرفته از زندگی اسلامی با آنها ارائه کند.

نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای ابر پروژه های فرهنگی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند نقش مهمی در اجرای ابر پروژه های فرهنگی ایفا کند افزود: هم اکنون حدود ۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز این جزیره در مدارس مشغول تحصیل هستند از این رو باید مشکلات موجود در علوم انسانی و مغزی شناسایی و بر طرف شود.

مهدی کشاورز افزود: جزیره کیش در حوزه فرهنگ نیازمند به اجرای ابر پروژه ای فرهنگی است و این مهم باید عملیاتی شود و  در راستای اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب و بهره مندی از فضاهای موجود و ظرفیت فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی در جزیره کیش، باید نسبت به  تولید محتوا اقدام کرد.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه های پیشگیری و بر طرف کردن مشکلات پیش رو  نقش بسزایی ایفا می کند، بنابراین با تدوین یک برنامه مشترک و اثرگذار و اجرای طرح های کوتاه مدت و بلند مدت؛ چالش ها را به حداقل خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24911
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.