• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سقف ۱۵درصدی افزایش اجاره بهای مسکن در کیش اعمال شود

  • کد خبر : 24896
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:45
سقف ۱۵درصدی افزایش اجاره بهای مسکن در کیش اعمال شود

خطیب موقت نماز جمعه کیش گفت: نرخ افزایش اجاره در شهرها ۱۵ درصد است و مسئولین کیش مدیریت کنند که نرخ اجاره بها مطابق با این مصوبه باشد.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پور در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه سالگرد درگذشت حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت و عنوان کرد: از نگاه امام هادی(ع) حضرت عبدالعظیم حسنی جایگاه‌ ویژه‌ای داشت و ثواب زیارت مقبره ایشان به اندازه ثواب زیارت مزار امام حسین(ع) است.

وی به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و آیت اله رئیسی اشاره کرد و گفت: این سفر زمانی رخ داد که تحولاتی بین روابط سوریه و کشورهای عربی رخ داده بود و شایعاتی مبنی بر فاصله گرفتن سوریه از ایران مطرح شد که با این دیدار تمام شایعات از بین رفت.

امام جمعه موقت کیش در رابطه با گرانی‌های اخیر اظهار داشت: نقد منصفانه وظیفه همه است اما نقد با تخریب بدون ارائه راهکار تفاوت دارد، دولت کمتر از یک سال مسئولیت را بر عهده گرفته و در این مدت فوتی‌های روزانه چند صد نفره کرونا تک رقمی شده است، ۱۸ سفر استانی، جلوگیری از اوج‌گیری قیمت ارز، هدفمندی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی با ویکرد فساد ستیزی و جراحی اقتصادی از دیگر اقدامات دولت در این مدت بوده است.

وی در رابطه با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی که گرانی‌هایی را در جامعه به‌دنبال داشت گفت: تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای برخی‌کالاها، یارانه مردم را به جیب دلالان و سودجویان می‌برد، اگر این طرح با موفقیت انجام شود شاهد افزایش قدرت خرید مردم و اصلاح اقتصادی خواهیم بود.

یوسف پور در پایان با گلایه از مسئولان منطقه آزاد کیش گفت: مسئولان کیش گوش شنوا داشته باشند و درد را احساس کنند و نسبت به مشکلات کیشوندان با دغدغه بیشتر ورود کنند، اتاق فکری از خود جزیره تشکیل دهند و نسبت به برطرف کردن مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی مشکل گرانی مسکن را از مهمترین مشکلات کیشوندان عنوان کرد و گفت: ساخت مسکن ملی، رعایت انصاف از طرف مالکان غرفه‌های تجاری و مسکونی و رعایت سقف افزایش نرخ رهن و اجاره از راهکارهای کنترل اجاره خانه است.

خطیب موقت نماز جمعه کیش اظهار داشت: نرخ افزایش اجاره در شهرها ۱۵ درصد است و مسئولین کیش مدیریت کنند که نرخ اجاره بها مطابق با این مصوبه باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24896
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.