• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به مشترکین خوش حساب هدیه می دهد

  • کد خبر : 2481
  • 12 دی 1395 - 11:40
اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به مشترکین خوش حساب هدیه می دهد

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به مشترکین خوش حساب هدیه می دهد

به گزارش کیشوند نیوز، سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۷۹ در راستای توسعه و سرمایه گذاری در شبکه موبایل کیش، طی یک قرارداد BOT بهره برداری از اپراتور موبایل کیش را به مدت ۱۵ سال به یک شرکت تله کامیونیکیشن کیش (تی کی سی) واگذار نمود. در طول مدت قرارداد سازمان با شرکت تی کی سی پوشش شبکه در قالب خدمات نسل دوم تلفن همراه در سطح جزیره کیش کامل گردید و ارتباطات متقابل بین اپراتوری داخل کشور و رومینگ بین الملل اپراتور موبایل کیش با سایر اپراتورهای خارجی نیز تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکل گرفت.

با گذشت نزدیک به بیش از دو دهه از فعالیت اپراتور تلفن همراه کیش، فضای نامبرینگ بیست هزار شماره ای این اپراتور با پیش شماره های ۰۹۳۴۷۶۹ و ۰۹۳۴۷۶۸ به مشترکین اختصاص یافته است.

سازمان منطقه آزاد کیش از مرداد ماه سال ۱۳۹۵ و با توجه به پایان قرارداد با شرکت تی کی سی و به منظور ارتقای نسل شبکه موبایل کیش، گسترش فضای نامبرینگ و توسعه خدمات متنوع بر بستر تلفن همراه به مشترکین همگام با آخرین پیشرفت‌های روز تکنولوژی موبایل در دنیا، مدیریت و برنامه ریزی هدفمند خود را برای اداره اپراتور تلفن همراه جزیره کیش با نام تجاری تله کیش آغاز کرده است.

در این راستا شرکت تله کیش در حال ارائه دادن برنامه هایی برای تشویق و جذب مشتریان می باشد.

بدین منظور، اپراتور تله کیش در راستای تکریم مشترکین وفادار و خوش حساب خود طرح مکالمه رایگان درون شبکه را فعال نموده است. بر اساس این طرح، مشترکینی که صورتحساب ماهیانه خود را تا پایان روز بیستم هر ماه به صورت آنلاین پرداخت کنند یک روز مکالمه رایگان درون شبکه دریافت خواهند کرد.

مشترکین تله کیش می توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی اپراتور به نشانی www.telekish.ir نسبت به مشاهده و پرداخت آنلاین صورتحساب ماهیانه خود اقدام کرده و پس از پرداخت صورتحساب و با ارسال عدد ۵ به سامانه ۶۸۰۰ تا پایان همان ماه  نسبت به فعالسازی آن اقدام کنند.

همچنین مشترکین تله کیش میتوانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب آخرین دوره خود عدد ۱ را به سامانه ۶۸۰۰ ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2481
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.