• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۳۸۳۰ کیلو گرم مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی فاسد در کیش معدوم شد

  • کد خبر : 2479
  • 12 دی 1395 - 10:12

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با باررسی و نظارت واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت ۳۸۳۰کیلو گرم مواد غذایی، آرایشی – بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته در کیش معدوم شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش، علیرضایی افزود: این اجناس توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش در آذرماه سال جاری در بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی توقیف شده است و علت معدوم شدن این اقلام نیز غیر قابل مصرف بودن از نظر بهداشتی و تاریخ مصرف آنها می باشد .
وی یاد آور شد: در راستای کنترل و پایش سلامت مواد غذایی – آرایشی بهداشتی و اماکن عمومی از ۵۲۰ مورد بازدید و توصیه های لازم به متصدیان داده شد که براساس ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی –آشامیدنی – آرایشی و بهداشتی از این تعداد ۱۰ واحد متخلف به دادگاه معرفی و یک واحد صنفی به دلیل توجه نکردن به توصیه های بازرسان پلمپ شد.
از دیگر فعالیت های این واحد در آذرماه نیز ۴۹ مورد نمونه برداری از موا غذایی و خوراکی، ۱۹ نمونه برداری میکروبی و ۵ نمونه برداری شیمیایی از آب اشامیدنی، ۱۸ نمونه برداری از نان جهت تعیین جوش شیرین بوده است .
علیرضایی از دیگر فعالیت های این ماه را، ۹ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک، صدور ۷۰ صلاحیت بهداشتی، و رسیدگی به ۱۱ مورد شکایات بهداشتی برشمرد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2479
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.